tigergutten Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Er på jakt etter en add`on til mage som viser countdown med store bokstaver over shortcut`ene, noen som har en link til en bra? Hvilke andre add`ons er obligatoriske for mages?? Edit: fant denne: http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=33 noen andre / bedre? Endret 4. juli 2005 av tigergutten Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg bruker den selv, og den fungerer utmerket. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Det er den beste jeg har prøvd hvertfall. Den er så enkel, men likevel så genial! Fungerer selvsagt til alle classes. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Bruker den både på min warrior og shaman, og jeg synes den virker utmerket Lenke til kommentar
-jH Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Gå for den der... Har bare hatt den i et par dager, er selv mage, og synes den er ekstremt kjekk å ha. Blir nesten et must... Lenke til kommentar
Daguerreo Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg bruker ingen. Lucifron <3 Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Merker nå etter et par timers bruk at den er glimrende!! (takk til meg som fant den ) Lenke til kommentar
Krims Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Har aldri hatt noen andre, men denne er veldig bra synes nå jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå