travis_g Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Kom på en ide her om dagen. Lurte på hva dere synes om den. dub - Den Utviklende Bloggen Ønsker nå også kritikk på siden. Endret 24. juli 2005 av travis_g Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Så langt ingen problemer, og siden vises likt i IE, Opera og Firefox Ja det skulle da bare mangle, med tanke på at den er 100% ustylet Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 : ) Den er bare satt der nå, fordi den hele tiden skal vise hvordan statusen er. Og statusen nå er slik den står. nemmelig! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg synes en så simpel side bør være lett å få riktig skrevet HTML. Legg til doctype og character encoding til å begynne med. Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Fortsatt er grunnen til at alt skal gjøres fra starten av. Det er det som er hele greia med siden. Siden skal komme opp litt etter litt. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Det er mulig jeg er treg, men hva er egentlig denne ideen? At man skal få følge med på når du lager en blogg? o_O Isåfall - lite interessant! Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg synes faktisk denne tråden er veldig interessant. Siden jeg akkurat har tenkt å begynne med det samme selv. Altså legge til PHP script osv. Tenker ikke på å vise mine skritt fremover. Blir litt som når hardware.no bygger pc tråd. Er mange som synes det er teit også. Men for enkelte kan det være gøy og lærerikt å se fremgangsmåten. Dette er en tråd jeg skal følge med på! Med vennlig hilsen: Kim Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 har ikke skjedd noe på over en måned da?... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 har ikke skjedd noe på over en måned da?... 2 uker og 3 dager..? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 jeg så på registrert adressa jeg :S at jeg ikke så 2004 :S Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 jeg så på registrert adressa jeg :S at jeg ikke så 2004 :S Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Idéen er ikke så dum den, men tenkte du å bygge på den samme siden hele tiden slik at den endrer seg så synes jeg litt av poenget faller bort. Hvis du derimot i neste steg lager en ny side og fortsetter slik for hvert steg så er det mere interessant. Ha steg en som index, så setter du en link på den til steg 2 når det er ferdig osv. Da blir det mere interessant for de som kommer til midt i eller mot slutten av utviklingen.. Tar du med litt hva du har brukt av koding osv så blir det nesten som en liten blogg tutorial Stå på iaffall og lykke til med prosjektet - titter nok innom i ny og ne. God sommer! Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) Har tenkt til å legge ut kildekoder ol etterhvert, men jeg har ikke tid til å sitte med det flere timer om dagen, så det tar litt tid. Jeg kommer også til å lage en side som viser hva jeg har gjort steg for steg, slik WebKnight sier. Ellers ønsker jeg nå også litt kritikk på siden. Endret 24. juli 2005 av travis_g Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå