Gå til innhold

Hva synes dere om idéen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg synes faktisk denne tråden er veldig interessant. Siden jeg akkurat har tenkt å begynne med det samme selv. Altså legge til PHP script osv. Tenker ikke på å vise mine skritt fremover.

Blir litt som når hardware.no bygger pc tråd. Er mange som synes det er teit også. Men for enkelte kan det være gøy og lærerikt å se fremgangsmåten.

Dette er en tråd jeg skal følge med på! :yes:

Med vennlig hilsen:

Kim

Lenke til kommentar

Idéen er ikke så dum den, men tenkte du å bygge på den samme siden hele tiden slik at den endrer seg så synes jeg litt av poenget faller bort.

Hvis du derimot i neste steg lager en ny side og fortsetter slik for hvert steg så er det mere interessant.

Ha steg en som index, så setter du en link på den til steg 2 når det er ferdig osv. Da blir det mere interessant for de som kommer til midt i eller mot slutten av utviklingen..

Tar du med litt hva du har brukt av koding osv så blir det nesten som en liten blogg tutorial :)

Stå på iaffall og lykke til med prosjektet - titter nok innom i ny og ne.

God sommer!

Lenke til kommentar

Har tenkt til å legge ut kildekoder ol etterhvert, men jeg har ikke tid til å sitte med det flere timer om dagen, så det tar litt tid.

Jeg kommer også til å lage en side som viser hva jeg har gjort steg for steg, slik WebKnight sier.

Ellers ønsker jeg nå også litt kritikk på siden.

Endret av travis_g
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...