Bonatini Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hvem synger "The roof the roof the roof is on fire"? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hvem synger "The roof the roof the roof is on fire"? Prøv her du http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=298209&st=2080 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Bloodhound gang vil eg tru Vi har forresten ein tråd for slike spørsmål Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 det er bloodhound gang ja... foreslår at denne tråden stenges... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jepp, tråden kan nok stenges. Bruk den linken som fUzZy^ ga hvis dere vil diskutere dette mer. (Forøvrig, var det egentlig Blodhound gang som hadde orginalen? Beklager at jeg kommenterer det her etter å ha oppfordret til å bruke den andre tråden, men jeg ville ikke ha den lange tråden liggende i oppe i "mine innlegg" i en evighet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg