JørgenB Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hey. Ok, first things first. Jeg kjøpte en 3Com router til min bærbare PC, og internett funker glimrende. Allikevel får jeg ikke tilgang til andre maskiner i nettverket, slik at jeg kan kopiere filer... Det står, når jeg prøver å åpne arbeidsgruppen i nettverkssteder, at jeg ikke har tilgang til nettverksressursen... Hm, det skulle jeg gjerne likt å hatt. Det var mitt største problem. Dessuten får jeg ikke til dette med WEP-kryptering og alt sånt... Liker ikke tanken på at naboen surfer på min linje. Hvordan får jeg til dette? I listen over tilgjengelige nettverk får jeg opp mitt eget nettverk som "usikret". Hvordan sikrer jeg det?? Please gå gjennom det steg for steg, for som dere sikkert forstår er jeg langt ifra noen IT-ekspert... Mvh, JørgenB Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ta en titt i annonseringen; der finner du svar på alt du lurer på! Lenke til kommentar
krokodille Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Bruker du brannmur, du må i så fall legge di andre maskinene i nettverket til i listen over tillate områder på nettverket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå