joacande Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg leser daglig på forumet her, og oppdager hele tiden nye brukere som har D70..så, derfor lurer jeg på, hvor mange på forumet her har Nikon D70? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Dan1el, Gandalf the Grey, jeg, engekri er de jeg kom på nå. Er jo flere, bare å se i fotoforumet. Denne tråden har litt vel liten allmenn interesse så egentlig er den litt Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 D70... er det bedre enn E20? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hva er spess med Nikon D70? Jeg har Canon Ixus 500 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hva er spess med Nikon D70? Jeg har Canon Ixus 500 Det er et relativt billig digitalt speilrefleks av god kvalitet. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hva er spess med Nikon D70? Jeg har Canon Ixus 500 Det er et relativt billig digitalt speilrefleks av god kvalitet. ok, skal kjøpe meg et billig å bra speilreflekskamera når jeg får jobb Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) fUzZy^: Olympus E-20 er vel nesten et kompaktkamera, siden det ikke har utskiftbar optikk. Dermed ikke like greit å sammenligne. Tråden ble plutselig feilpostet også, nå som det kom litt "generell kameradiskusjon" inn i bildet... Edit: Skrivefeil. Endret 4. juli 2005 av svamp Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 fUzZy^: Olympus E-20 er vel nesten et kompaktkamera, siden det ikke har utskiftbar optikk. Dermed ikke like greit å sammenligne. Jeg mente 20D... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Den diskusjonen tar vi ikke.. D70 er dessuten på vei ut av salg nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå