Torjus Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Hehe, denne clanen gikk dessverre rett vest... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hehe, denne clanen gikk dessverre rett vest... Typisk... Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Helt sikkert at det ikke blir noe? Kunne tenkt meg en try... Lenke til kommentar
brd Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Alle random klaner som blir til er doomed til slutte Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 De fleste projekter på hw.no har som vane å dø ut (Hva har skjedd med cs ladderen f.eks.?) Den er for så vidt fortsatt i utviklingsfasen. Planleggingen er over, og vi legger nå all vår lit til våre erfarne programmerere. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hehe, denne clanen gikk dessverre rett vest... kunne godt tenke meg å starte klan, men ikke noe som er for alvorlig.. Lenke til kommentar
precfu Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hei kan eg være md...? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hei kan eg være md...? Har du ikke lest? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Kan jeg være så snill og joine klanen? Jeg kan try'e? Jeg aner ikke hvor skilled jeg er. Jeg har litt erfaring, vet alle navn på alle stedene på standard maps, kan sikte godt nok. EDIT: Lese er fint Endret 23. september 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Kan jeg være så snill og joine klanen? Jeg kan try'e?Jeg aner ikke hvor skilled jeg er. Jeg har litt erfaring, vet alle navn på alle stedene på standard maps, kan sikte godt nok. EDIT: Lese er fint EDIT: Lese er fint blush.gif jaja............ Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvorfor Quota du den ene setningen min 2 ganger? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Hvorfor Quota du den ene setningen min 2 ganger? e surra litt så på en film og så trykka e på quote for å svare å så quota e setnonga Lenke til kommentar
ginark Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 hey jeg er aktiv spiller på cs 1.6 jeg vil gjerne joine en clan spiller mest fy_pool baner Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jadda, hadde det ikke vært for at clanen mest sansynlig ikke eksisterer lengre så.. Og det er få claner som spiller fy_pool.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå