Torjus Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Joa, men er kjekt med passord pga hvis vi er midt i en pcw elns, så kommer overtrøtte småunger og hyler og skriker Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 jeg kan bli med hvis dere vil ha dårlig e spillere Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Joa, men er kjekt med passord pga hvis vi er midt i en pcw elns, så kommer overtrøtte småunger og hyler og skriker Midlertidig kan vi jo bruke en gratis-server. Vt altså. Skal vel ikke være så vanskelig å bli sponsa rom vel? Jeg mener, det koster jo ikke så mye. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Vi betaler ikke for å bli sponsa Jeg har en kamerat som kanskje kan være mananger'n vår. Han har kontakter EDIT: Snakka litt med janfredrik, han kan kanskje hoste en selv eller skaffe! Endret 5. juli 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Altså, da jeg sa:"Jeg mener, det koster jo ikke så mye.". Så mener jeg selvsagt for de som kan sponse(gameserver.no feks.), at de ikke mister så mye penger på å sponse. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Da er ventrilo oppe. De som ønsker å try'e joiner her: Ventrilo info: Version: 2.2.0 (www.ventrilo.com) IP: 85.165.179.230 PORT: 3784 Vi har satt passord på selve hovedrommet (HW.no) siden det er selve clanen og så har vi laget et eget try rom Hvis dere ikke får tak i meg så send pm eller msg meg på hw.no @ quakenet EDIT: Har ikke fjernet passordet til serveren enda... Passordet er: hw Endret 5. juli 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Ja, hvordan syns du det gikk idag da? var kanskje _litt_ over vår kunnskap og "skills". Jeg syns selv det gikk kanskje greit, klarte da og få inn noen "gull" her også Bare si ifra, så stiller jeg opp igjen, hvis det er ønskelig. Skal jeg legge meg i hardtrening med hva alle stedene heter osv. Tja, ett navn på klanen? HWCSC? HardWare CounterStrike Clan ? Bare ett forslag Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Ah, var det pcw i hw.no klanen du trengte steppinn til istad? Satt public jeg, og hadde besøk uansett.... Klannavn kan vel være "Hw.Cs^Nicket", "Hw.no^Nicket" elns? Klannavn og irc kanal bør være det samme syns nå jeg. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 det er sant. de burde være like.. Nå er jo den irc kanalen HW.no, så å kalle seg for (meg f.eks da ) "hw.no | Mammuten^" elns.. kanskje få nickene sånn ca ganske like? Anyway, det er klanen som er viktigst, da.. Den burde bli dannet først.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg kan ikke helt si enda, hvem som blir med på første laget enda. Men kan vi try'e mer i morgen eller noe? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Har vi fått ny kanal? Ingen på hw.no Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Sikker på at vi får lov av hw.no til å bruke navnet? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 janfredrik: Er den, men jeg spiller nesten ikke cs for tiden... er blitt litt lei faktisk nå som gta:sa og bf2 har kommet. TomFu: Hakke peil Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Det husker jeg når vi lagde egen R:TW klan, fikk vi klar beskjed om at vi ikke fikk lov å ta hverken gamer.no eller hw.no sine navn i seg. Så send ihvertfall en PM, så få dere sikkert et svar Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Blir det noe av denne klanen? Lenke til kommentar
mESA Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Trur ikke det:P P.M. han som skrev første posten du Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Blir det noe av denne klanen? Lurer jeg også på. Synes det hele virka litt vel amatørmessig. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 De fleste projekter på hw.no har som vane å dø ut (Hva har skjedd med cs ladderen f.eks.?) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hvis det fortsatt er plass vil jeg gjerne prøve meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå