kilogram Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Tech·Ed: mandag Mandagen på TechEd er en såkalt "pre-conference"-dag. Her har man valget mellom å følge 8 ulike spor, og vi har fulgt foredragene som omhandler avansert feilsøking i Windows. Les artikkelen her Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Høres veldig spennende ut! Ønsker at jeg var der. Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Klikk på bildet! Klikker og klikker jeg, uten at det skjer så mye Som Basus sa. Høres spennende ut det her. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg er spent på hva mer som blir sagt. Det kommer vel artikkler etter hvert? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Klikk på bildet! Klikker og klikker jeg, uten at det skjer så mye Som Basus sa. Høres spennende ut det her. Bildet er no fiksa. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg er spent på hva mer som blir sagt. Det kommer vel artikkler etter hvert? Ja, det kjem i alle fall ein artikkel kvar dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå