TomWhittaker Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) FarCry, Half Life og Doom 3 azzman: Korleis kan du sei at ingen likar FM/CM? Det er jo den mest popluære serien i sin kategori gjennom tidene. Endret 17. juli 2005 av ptv- Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Final Fantasy er de desidert dårligste spillene som eksisterer. Sitter heller og spiller minesveiper med 1 mine eller orm på laveste hastighet enn å fyre opp et FF-spill. GRUSOMT! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Tekken Metal Gear Solid Final Fantasy Fifa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 SIMS-spilla(vel ikke noe for meg bare;er vel mer for jenter og barn tror jeg) warcraft3(tok vekk alt warcraft 1 og 2 ga meg)likte ikke heltesystemet eller hack and slash spill som diablo(hva er gøy med det?) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 FF - serien Warcraft 3, på nett Alle FPS alla doom og quake Alle bilspill, bortsett fra i de man kan plaffe ned motstandern CM/FM Swat 3 Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 (endret) Final Fantasy serien. Endret 18. juli 2005 av christer-R Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Elastomania! ALLE jeg kjenner ble hekta på det. Var jo kjekt da, men fikk liksom aldri fullstendig dilla... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Final Fantasy er de desidert dårligste spillene som eksisterer. Sitter heller og spiller minesveiper med 1 mine eller orm på laveste hastighet enn å fyre opp et FF-spill. GRUSOMT! Jeg som alltid har sett på deg som en med god smak. Nå er i hvert fall det inntrykket ødelagt. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 azzman: Korleis kan du sei at ingen likar FM/CM? Det er jo den mest popluære serien i sin kategori gjennom tidene. Sier ikke at ingen liker det... Men jeg kjenner fler som ikke liker det, enn som liker det... Selv er jeg helfrelst!!!! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Final Fantasy er de desidert dårligste spillene som eksisterer. Sitter heller og spiller minesveiper med 1 mine eller orm på laveste hastighet enn å fyre opp et FF-spill. GRUSOMT! Jeg som alltid har sett på deg som en med god smak. Nå er i hvert fall det inntrykket ødelagt. Jaja, om mitt renome blir ødelagt pga mitt syn på FF så er det synd, trist, leit. Argh, så dårlig den serien er. Skjønner dog at andre liker den. Ehm, vanskelig å forklare. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Fm = footbal manager eller noe. Dog de ikke holder på med data så mye. Cs Gta Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Counter Strike Battlefield2 WoW Endret 19. juli 2005 av erlendru Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 WoW. Nei, det er jo ikke alle som med alle andre nevnte spill her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå