Gå til innhold

Spill alle liker, utenom deg...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Yoshi

Counter Strike

Bootleggers og andre mafiaspill

Warcraft

Age of Empires

Sims

Har også en lang liste over spill jeg liker, som ingen av vennene mine liker (utdrag: Super Smash Bros Melee, Mario Kart Double Dash)

Lenke til kommentar

Edderkoppkabal :cry:

Off-topic: Ikke overdriv for mye! Selv om du ikke liker et spill trenger du ikke hate det. Er ikke værre enn å ikke spille det. Blir VELDIG lei av folk som sier: "Jeg hater XXXX, de som spiller det er så mye teitere enn meg." Ok, kanskje de ikke sier akkuratt det, men dere skjønner tegninga. Jeg liker f.eks. ikke å spille half-life, derfor spiller jeg det ikke og lar det bli med det.

Endret av zetor;)
Lenke til kommentar

Det kommer ann på hvordan man definèrer det å "like". Jeg for min del har ikke rørt et dataspill i mer enn en halvtime av gangen på mer enn et halvt år, og har kuttet ut alt som heter spilling. Flere av mine venner spiller WoW, men jeg gidder ikke bruke penger på det. Interesserer meg ikke. :shrug:

Til motsetning til en kompis som har kjøpt seg et "WoW keyboard" (eller no, vettafan) til 900 kr. Ja, ni hundre spenn for et stakkars keyborard ! Ikke har det bokstaven å heller ! Nei, slikt kaster jeg ikke bort pengene mine på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...