Niskivara Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Halo 2. Teknisk bra utført spill, men på ingen måte eksepsjonelt, og av en eller annen grunn bare sinnsykt uinspirerende. Nei, takke meg til Chronicles of Riddick or Timesplitters2-3. Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 MMPORGs generelt De fleste ballsportspill, untatt FIFA og PES Driv3r (Pedes3rian) De fleste Lego-spill Tomorrow Never Dies ( ) Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 MMPORGs generelt Det heter MMORPG Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Tråden flyttes fra spill-kategorein og over i OT-annet då tråden er nesten ein rein telletråd. Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) WoW, WC3 og Zelda! Ingen av spillene er noe underholdende. (Men så spiller jeg kun tekken på ps2 også da..) OT: Beste spillet noensinne må være LBA2 Endret 16. juli 2005 av Knut.ea Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 WoW!! Men i gjengjeld spiller jeg GW... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 WoW! Rollespill generelt. Samt at jeg hater LOTR og annet fantasy-crap.. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 CS World of Warcraft battlefield kommer ikke på fler... men har eksempel på spill jeg liker, og ingen andre(vaffal ikke mange) Football Manager/Championship Manager Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Battlefield 1942 : Gjennomført spill, men appelert overhode ikke til meg Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Counter Strike Bootleggers og andre mafiaspill Warcraft Age of Empires Sims Har også en lang liste over spill jeg liker, som ingen av vennene mine liker (utdrag: Super Smash Bros Melee, Mario Kart Double Dash) Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Edderkoppkabal Off-topic: Ikke overdriv for mye! Selv om du ikke liker et spill trenger du ikke hate det. Er ikke værre enn å ikke spille det. Blir VELDIG lei av folk som sier: "Jeg hater XXXX, de som spiller det er så mye teitere enn meg." Ok, kanskje de ikke sier akkuratt det, men dere skjønner tegninga. Jeg liker f.eks. ikke å spille half-life, derfor spiller jeg det ikke og lar det bli med det. Endret 16. juli 2005 av zetor;) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Den som sier noe stygt om Zelda-serien fra nå av får deng! Zelda suger svett hoppetau. Helt seriøst. Hvordan kan man ikke like Zelda? Er det i det hele tatt mulig? Det interesserer meg rett og slett ikke. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Det kommer ann på hvordan man definèrer det å "like". Jeg for min del har ikke rørt et dataspill i mer enn en halvtime av gangen på mer enn et halvt år, og har kuttet ut alt som heter spilling. Flere av mine venner spiller WoW, men jeg gidder ikke bruke penger på det. Interesserer meg ikke. Til motsetning til en kompis som har kjøpt seg et "WoW keyboard" (eller no, vettafan) til 900 kr. Ja, ni hundre spenn for et stakkars keyborard ! Ikke har det bokstaven å heller ! Nei, slikt kaster jeg ikke bort pengene mine på. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 - Counter Strike - World Of Warcraft / Warcraft - Sims - Starcraft - Zelda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå