Po[wP]ow Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Starwars seriel! spesielt Star wars galaxies:D og zelda, cs og bf2 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Battlefield serien hater jeg. vet ikke hvorfor? WarCraft 3 Lenke til kommentar
Agres Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 World of Warcraft... Og MMORPG-sjangeren generelt. Sikkert mest fordi jeg skulle ønske RP'en i ordet skulle hvert mer framtredende i spillene. Man kan jo prøve å RP'e, men da ender man stortsett opp med å bli ledd av. MMOLUG burde hvert den korrekte tittelen. Med LU for level-up. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 warcraft serien er teit, har teit historie Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 ow' date='14/07/2005 : 13:03'] warcraft serien er teit, har teit historie Liker ikke historien i RPG generelt (Hvis man ikke snakker om RPG=Rocket-Proppeled Grenade ) Lenke til kommentar
drugis Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 alle battlefield, blir på ein måte "mobba" av det:P Lenke til kommentar
legeper Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Alle Playstation 2 spill etter 2001. De fleste spill kan mestres til det umenneskelige, det er når konkurransen blir så hard at menneskelig kapasitet ikke strekker lenger at spill blir til en livstil. Spill som baserer seg på dette er spill som Warcraft 3, CS, og Starcraft. Hvis man ikke liker disse spillene er det fordi man ikke har skills til å konkurrere med de beste. Jeg er god i CS, men ikke god nok til å konkurrere mot veteran spillere online, derfor er det ikke morro lenge nok for meg. WC3 er mer noob vennlig enn SC, men et dårligere spill. Alle disse spillene baserer seg på uendelig ferdighets potensiale. Endret 14. juli 2005 av legeper Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Zelda. Jeg har heller aldri fått noe positivt ut av zelda spillene.. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Battlefield-serien. (og alle andre spel som EA utgir) FF-serien. Mafia. (politimann på gata som ser at du kjører 1 mph for fort ftw!) Lenke til kommentar
Cord Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Counter Strike og Black and White... Aldri hatt sansen for noen av de.. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 World of Warcraft og Zelda Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Den som sier noe stygt om Zelda-serien fra nå av får deng!Helt seriøst. Hvordan kan man ikke like Zelda? Er det i det hele tatt mulig? En annen ting. Jeg er fryktelig lei av slike tråder som dette her. For meg er dette telletråder i forkledning. Altså, det er jo bare ren oppramsing av spilltittler, hverken mer eller mindre. Det er faktisk ingen som begrunner sine synspunkter her. "Jeg synes CS suger, mens alle andre digger det!". Og hva så? Hvorfor synes du det er dårlig? Om ikke dette bedrer seg føler jeg meg veldig fristet å rapportere hele tråden til moderatorene. Forumets poster har jo stort sett god kvalitet over seg pga. de strenge, men gode retningslinjene. Vær så snill å skjerp dere litt da folkens. On-Topic: Synes rent personlig at CS er et ganske dårlig spill, og skjønner ikke hvorfor alle liker det. Selvfølgelig smaken er som baken, men det er et par ting man bare ikke kan bortforklare. For det første, man kan jo ikke spille public lenger. Det er jo flusst av folk som cheater, med wallhack, aimbot ol. Greit nok på mange servere banner man slike folk, men det kommer alltid nye. Om du har lyst til å spille over multiplayer må dette skje organisert. Du har jo ikke sjangs i havet til å bli bedre, da de andre har spillt i mange år. Så snart du har spawnet dauer du da noen skyter deg i hodet med en kalashnikov. Dårlig miljø er det også i det spillet (public servere). Flusst med "14-isser". Man blir jo riktig gal av å se på serverlista da man ikke forstår en dritt av det som står der. Nick som ..<<**H4xx0r**>>..';..;'Pr0xxyultr4n00bsorz........... osv. Blir gal av slikt. Spillet er dessuten ganske ensformig. Det eneste du gjør er jo å løpe rundt å plaffe løs på hverandre, og eventuelt redde gisler eller detonere/plassere en bombe. For det første så er det jævlig teit å si at alle skal ha samme meninger som deg, alle kan gjøre opp sin egen mening om ALT! For det andre så sier du at di er imot/liker ikke slike tråder som dette, hvorfor har du da et av de lengste innlegene da? Forumet er vel her for at folk kan debatere og si meningene sine om spill osv. Synes ikke det gjør noe at folk ikke sier "hvorfor de ikke liker CS" f.eks, det er ikke alle som er så flinke til å debatere, så da må de la være og heller bare si hva di mener om spill. Eller nevne spill de ikke liker, som tråden handler om. Jeg synes CS er noe dritt for det er: urealistisk, små kjedelige brett, ensformig. Vist moderatorene har noe imot en trå hvor man kan si hvilke spill man ikke liker så ville det være rart. Trode et "forum" var en plass hvor det diskuteres og fremmes synspunkter. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Respekterer meningene til folk som kan argumentere seg. Det skal dere hvertfall ha. Vel det er vel lov å ikke like Zelda, men jeg synes dog synd på dere som gjør det. Dere går glipp av mange utrolige eventyr! De som ikke liker ett spill har antagelig en dårlig opplevelse av det og går ikke glipp av noe! Men vist de klarer å venne seg til spillet og sette pris på det så kan de jo gå glip av noe ("spesielt") men da er sjansen stor for at de skaffer seg spillet og spiller. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Nå er det jo ikke rare diskuteringen i denne tråden her da, det er jo bare en gjeng med folk som kauker ut ord som morra mi ikke ville forstått... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Nå er det jo ikke rare diskuteringen i denne tråden her da, det er jo bare en gjeng med folk som kauker ut ord som morra mi ikke ville forstått... jeg diskuterer jo for harde livet Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Jeg også Diskuterdiskuterdiskuterdiskuterdiskuterdiskuterdiskuterdiskuterdiskuterdiskuter Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 For det første så er det jævlig teit å si at alle skal ha samme meninger som deg, alle kan gjøre opp sin egen mening om ALT! For det andre så sier du at di er imot/liker ikke slike tråder som dette, hvorfor har du da et av de lengste innlegene da? Forumet er vel her for at folk kan debatere og si meningene sine om spill osv. Synes ikke det gjør noe at folk ikke sier "hvorfor de ikke liker CS" f.eks, det er ikke alle som er så flinke til å debatere, så da må de la være og heller bare si hva di mener om spill. Eller nevne spill de ikke liker, som tråden handler om. Jeg synes CS er noe dritt for det er: urealistisk, små kjedelige brett, ensformig. Vist moderatorene har noe imot en trå hvor man kan si hvilke spill man ikke liker så ville det være rart. Trode et "forum" var en plass hvor det diskuteres og fremmes synspunkter. Jeg sier ikke at aøøe skal ha samme meninger som meg. Det at noen skulle få deng og alt det der må da sees på som humor. Hvis folk tar det seriøst må jeg få lov til å beklage, men jeg kan ikke tilpasse min heller dårligere humor til alles sinn. Hvorfor jeg har det lengste innlegget i en tråd som dette, som jeg ikke liker? Jeg prøver faktisk å sette en standard dere andre brukere burde følge opp. Jeg prøver faktisk med mine fornuftige poster å dra opp kvaliteten på dette nå forfallende spill-forum. Synes folk burde bli flinkere til å poste seriøst. Dine to nederste avsnitt taler jo mot seg selv. La oss ta første inlegg først. Dette har ingenting med å være flink å debattere å gjøre. Det har noe med post-count å gjøre. Så godt som alle over 12 år kan fremme sine synspunkter og dele disse inn i avsnitt, om de bruker dette. Folk tenker sikkert som så:"Hvorfor bruke to til fem minutter på å skrive et seriøst innlegg, når jeg kan få en postcount ved å bruke to sekunder". Det er dette det handler om. Ditt nederste avsnitt. JA, et forum er en plass hvor det diksuteres og fremmes synspunkter. Så la oss ta følgende eksempeler på et innlegg som ligner på mange av inleggene i tråden: "Warcraft 3!!!", "Starcraft, fordi det bare er sånn". Fremmes det noen synspunkter? Diskuteres det? Nei, og det er dette jeg irriterer meg over. Det er noen som faktisk er fornuftig nok til å skrive et par to-tre setninger som en begrunnelse. Selv om jeg synes at dette er noe lite er det da hvertfall noe. Å påstå at det i denne tråden fremmes synspunkter er som å si at det fremmes synspunkter i telefonkatalogen eller en ordbok. Selvsagt er dette satt på spissen. Skulle gjerne kranglet mer, men vil ikke bruke for lang tid på hvert innlegg. Da mister jeg jo min ellers så trivelige postcount-rate *ironi for de som ikke skjønnte dette*. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Guild Wars! Triste greier ganske enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå