Sigga Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Har følelsen at det er få som liker cs på forumet her. Men, han som klagde på at det er så mye cheating public osv, prøv å spill noen pcw'er. Er mye mer cheating enn public. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Nei, det er ikke få som liker det, desverre, men alle dem holder seg vel i C.S kategorien.... Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 De fleste jeg kjenner digger Half Life 2. Jeg synes det ble altfor kjedelig. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 World of Warcraft. De fleste RPG`er i grunnen, hvor poenget blir å samle stats osv. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 De fleste jeg kjenner digger Half Life 2. Jeg synes det ble altfor kjedelig. Word! HL2 var skikkelig midt på treet egentlig... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Alle fotball spill som kommer ut hele tiden, fordi de er ny sesong.. Det er ikke bare pga nye sesonger det kommer nye fotball spill, de mA jo ogsA forbedre grafikk og AI og alt det der. Ontopic: WoW, WC3, Final Fantasy og Zelda. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Synes fotball spill er gøy jeg Jaja, OT, jeg vet... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Half-Life 2 Warcraft Starcraft Red Alert x: Total War Listen kunne sikkert fortsatt en stund, men dette var det jeg kom på sånn i farten. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Final Fantasy 1 - 54. Merkelig... Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Battlefield 2 Starcraft Diablo .. Har sikkert mange flere på lager, men kommer ikke på de nå. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Final Fantasy GTA (3, Vice City og San Andreas) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Soleklart WarCraft 3 og world of warcraft Det er to spill som kroppen brekker seg over, bare er sånn. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Dette gikk ikke den veien jeg hadde tenkt... jeg kunne like gjerne byttet topic til: "Hvilket spill liker du best" Endret 6. juli 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Dette gikk ikke den veien jeg hadde tenkt... jeg kunne like gjerne byttet topic til: "Hvilket spill liker du best" Ser da greit ut her. Vil heller si at det var tråden "Spill ingen liker, utenom deg.." som gikk skeis. Å skrive fks. "Super Mario Bros 3" i tråden for spill ingen liker utenom deg blir jo helt feil Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Synes fotball spill er gøy jeg Jaja, OT, jeg vet... Det er spill alle liker, utenom deg... Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Tja, bortsett fra alle GameCube spill så er det ingen spill som alle liker untatt meg Xbox rules Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Age of Empires, Rise of Nations, og dei andre strategispela der. Alle likar dei, kritikarane rosar dei opp i skyane, men eg synest rett og slett ikkje dei er gøy. Det blir på ein måte ein kombinasjon av RTS og episk turbasert strategi, der dei kombinerar det verste frå begge sjangrar: Alt stresset med RTS (med meir), men utan spenninga og dei gode kampane. All kompleksiteten frå episke strategispel, men utan den strategiske dybda. Det handlar om å klikke raskast mogleg medan ein bles gjennom 10000 år med historie i løpet av ein halvtime. Trasige greier. Kay Lenke til kommentar
Toa Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 World of Warcraft. De fleste RPG`er i grunnen, hvor poenget blir å samle stats osv. Helt enig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå