TheOats Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hater CS, WarCraft3, FinalFantasy, StarCraft, Diablo og alle de retarded spillene.. Ikke det at "retarded" er et norsk ord men jeg trodde det betyde dum eller idiot eller tilbakestående, og FF serien må du være forholdsvis smart for og klare. Du må også være rask og lur i Starcraft (ikke det at jeg liker det). Lenke til kommentar
nonlocality Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Half life 1, WarCraft 3, Anarchy Online, hele Doom serien, Ground control 2, uhm, husker ikker. Yeah yeah thats me say w00t you like. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Er vel kanskje litt unødvendig med denne tråden siden alle vet at smaken er som baken, den er delt. Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Halo 1 og 2, Tekken Endret 4. juli 2005 av Starscream12 Lenke til kommentar
Netro Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ingen kan si noe stygt om Zelda, punktum.... Zelda-serien er en av de bedre! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Den som sier noe stygt om Zelda-serien fra nå av får deng! Helt seriøst. Hvordan kan man ikke like Zelda? Er det i det hele tatt mulig? En annen ting. Jeg er fryktelig lei av slike tråder som dette her. For meg er dette telletråder i forkledning. Altså, det er jo bare ren oppramsing av spilltittler, hverken mer eller mindre. Det er faktisk ingen som begrunner sine synspunkter her. "Jeg synes CS suger, mens alle andre digger det!". Og hva så? Hvorfor synes du det er dårlig? Om ikke dette bedrer seg føler jeg meg veldig fristet å rapportere hele tråden til moderatorene. Forumets poster har jo stort sett god kvalitet over seg pga. de strenge, men gode retningslinjene. Vær så snill å skjerp dere litt da folkens. On-Topic: Synes rent personlig at CS er et ganske dårlig spill, og skjønner ikke hvorfor alle liker det. Selvfølgelig smaken er som baken, men det er et par ting man bare ikke kan bortforklare. For det første, man kan jo ikke spille public lenger. Det er jo flusst av folk som cheater, med wallhack, aimbot ol. Greit nok på mange servere banner man slike folk, men det kommer alltid nye. Om du har lyst til å spille over multiplayer må dette skje organisert. Du har jo ikke sjangs i havet til å bli bedre, da de andre har spillt i mange år. Så snart du har spawnet dauer du da noen skyter deg i hodet med en kalashnikov. Dårlig miljø er det også i det spillet (public servere). Flusst med "14-isser". Man blir jo riktig gal av å se på serverlista da man ikke forstår en dritt av det som står der. Nick som ..<<**H4xx0r**>>..';..;'Pr0xxyultr4n00bsorz........... osv. Blir gal av slikt. Spillet er dessuten ganske ensformig. Det eneste du gjør er jo å løpe rundt å plaffe løs på hverandre, og eventuelt redde gisler eller detonere/plassere en bombe. Lenke til kommentar
danger_of_death Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Har dere ikke tenkt over grunnen til at dere ikke liker de spilla ER fordi alle andre andre liker dem? Social outcasts... Vel jeg har et spill jeg ikke liker, men det er ikke fordi alle andre liker det men fordi det er måneds-betaling, som mange andre mmorpgs. Spillet er sikkert bra, men det at man må betale hver måned for det er ikke noe jeg ville ha gjort. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Den som sier noe stygt om Zelda-serien fra nå av får deng!Helt seriøst. Hvordan kan man ikke like Zelda? Er det i det hele tatt mulig? Jeg liker ikke Zelda fordi jeg ikke liker stemningen i de spillene jeg har prøvd. Jeg liker ikke karakterene og jeg synes alt er utrolig kjedelig rett og slett. Skal nevnes at jeg aldri har likt Nintendo-spill generelt, så dette er nok mye av årsaken. Og, du kan gjerne prøve å gi meg deng. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Respekterer meningene til folk som kan argumentere seg. Det skal dere hvertfall ha. Vel det er vel lov å ikke like Zelda, men jeg synes dog synd på dere som gjør det. Dere går glipp av mange utrolige eventyr! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Liker absolutt ikke FF-spillene.. Nå skal det sies at det er ett par år siden jeg prøvde jeg ett. Men kom aldri inn i spillet, likte overhodet kamp-systemet og har aldri vært spesiellt begeistra for den anime-stilen. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Respekterer meningene til folk som kan argumentere seg. Det skal dere hvertfall ha. Vel det er vel lov å ikke like Zelda, men jeg synes dog synd på dere som gjør det. Dere går glipp av mange utrolige eventyr! Mulig jeg går glipp av noe, men jeg har prøvd stort sett alle spillene og de klarer rett og slett ikke å sette meg i stemning. Det samme gjelder forøvrig Mario-, Metroid-, Starfox og resten av Nintendo-spillene. Grunnen til dette har nok mye med hva man har vokst opp med. Mange av dere har vokst opp med NES og SNES mens jeg har vokst opp med ZX Spectrum, C64 og Amiga. Spillkonsoller ga meg ingenting på den tiden, og føltes platt inntil PS1 kom. Jeg har sikkert gått glipp av mye, men det samme kan nok sies til de som ikke har opplevd mange av de fanatastiske spillopplevelsene man fikk på C64'en og Amiga'en. Lenke til kommentar
-=SjuR=- Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Alle fotball spill som kommer ut hele tiden, fordi de er ny sesong.. Lenke til kommentar
Netro Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Zelda 1 og 3, gir en helt utrolig bra stemning rundt tv'en, hvor man kan bli sittende i flere timer hvis man skjønner hvor man skal gå. Mario til 64 er også et utrolig bra spill, virkelig to klassikere! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hater CS, men det er det ikke mange som er enig med meg i, utrolig nok... Jeg er enig med deg 2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå