Nevnarion Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Counter Strike vel...er vel ikke "alle" som liker det, men... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 FF-serien ! WTF, hva er gale med den ... jajaj, WarCrAft3! Lenke til kommentar
and91 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Ingenting er galt med oss... FF serien er den beste spillserien noensinne og det er sikkert derfor at det er så mange som liker spillene.... Det er ikke alle som liker WC3 heller. Personlig så hater jeg det. Blizz tok inn litt for mange rollespill elementer og det var uansett ikke like morro som WC2 er på battlenet. Sikkert ikke alle som liker FF serien, men det må være noe seriøst galt med de Edit: Ops, trudde det var "spill som alle liker" og ikke "spill som alle liker, utenom deg". Så ikke misforstå jeg er in luv med FF... Endret 4. juli 2005 av and91 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Battlefield. Endret 4. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Netro Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hater CS, men det er det ikke mange som er enig med meg i, utrolig nok... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Finnes ikke spill alle liker utenom deg. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Å men da! Det er jo et spill du ikke liker som mange andre liker. jheezuuzz!! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Final Fantasy serien, kan egentlig ikke utale meg, det er en smak sak Lenke til kommentar
insider Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 ea-games spill med noen untak men mange av dem liker jeg ikke Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Counter fucking Strike, hater det så ja! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 GTA: San Andreas. Huff, for et makkverk av et spill. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hater CS, men det er det ikke mange som er enig med meg i, utrolig nok... Jævlig rart "fenomen" det der ja Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 CS = Tror nok at halvparten av de som spiller CS spiller fordi det er nettets mest hyppa spill og ikke fordi de liker det. Kan ikke heller si jeg er noe imponert over verken Battlefield Vietnam eller Battlefield 2. Grafisk pen ja, men utrolig ensformige og kjedelige. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Hater CS, WarCraft3, FinalFantasy, StarCraft, Diablo og alle de retarded spillene.. Endret 4. juli 2005 av Stealth- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå