Kamikaze1 Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Siden nextgentel ikke har noen nyhetsserver, og telenor og tele2 bare tillater egne brukere på sine, har jeg ikke noen nyhetsserver lenger. Finnes det noen norske nyhetsservere som alle kan bruke? Hvis ikke, finnes det noen gode utenlandske? Lenke til kommentar
EC Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 news.cis.cfn.de - den bruker i allefall jeg. -yummy- Lenke til kommentar
Kamikaze1 Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 Hmm.. kommer ikke inn på den serveren. Er det fordi jeg bruker opera? Lenke til kommentar
robinei Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Virker ikke for meg heller. Jeg bruker Outlook. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Du må registrere deg for å bruke den... (gratis) Dessuten så har jo nextgentel en newsserver! News.broadpark.no Lenke til kommentar
Kamikaze1 Skrevet 28. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2002 Quote: Den 2002-07-28 22:48, Corn skrev:Dessuten så har jo nextgentel en newsserver! News.broadpark.no Genialt. Det visste jeg ikke.. hvor får man vite om den? Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Ved å lese info på nexgentels sider :smile: Jeg hadde NGT før jeg flyttet og fikk BKK, men jeg sluttet og bruke NGT sin newsserver fordi den ble dårlig fulgt opp og fikk ikke med seg alle meldinger i gruppen (jeg fant det ut når jeg på jobben hadde hundrevis av nye meldinger i en gruppe og når jeg gikk inn på samme gruppe hjemme så hadde NGT hele 30 meldinger....) Lenke til kommentar
Corn Skrevet 28. juli 2002 Del Skrevet 28. juli 2002 Joa det er ikke noen perfekt newsserver. Jeg har heller aldri fått vite om den newsserveren, men jeg traff spikern på hodet ved første (åpenbare) forsøk. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Bump av en annen dimensjon her, men finnes det noen gratis nyhetsservere? Finner ikke en eneste gratis server som funker noenlunde. Bor i Sverige via universitetsnett, så har ikke tilgang til Telenor osv. Noen tips? Er fx interessert i nyheter fra nyhetsbyrå, både norsk og internasjonalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå