Gå til innhold

Spill ingen liker, utenom deg..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gjenntar sakte og sikkert med rolig stemme: Kan folk begynne å begrunne hvorfor de synes akkurat dette spillet er så bra, og hvorfor så mange andre muligens ikke liker det? Ikke, og jeg gjentar ikke bare skriv en spilltittel og det er det. Hva i all verden skal vi med en spilltittel. Om alle skulle postet en spilltittel ville jo lesingen i denne tråden blitt like kjedelig som å lese en ordliste eller telefonkatalogen. Sannsynligvis poster dere sikkert bare spilltittelen for å få en til post på postcounten. Dette er jo ren idioti, men desverre et faktum. Jeg foreslår at moderator sender denne posten rett i off-topic hvor utkledde "telletråder" hører hjemme. Slik som det er nå er i hvertfall denne tråden så godt som en telletråd.

Lenke til kommentar

super mario bros 3 på NES (den første nintendoen) :D

 

Hvorfor: har enda ikke runna det ^^ . de planteverdnene på lvl 7 er vanskelig og juksing er bare kjipt, tryllefølyte etter tryllefløyta, her skal det gå fra 1-8 takk :D . Dog jeg sliter med 3. main boss :p .

Grafikken er genial til å være så gammelt, bedre enn CS (O.o diss).

Lenke til kommentar
Giants :p

Giants: Citizen Kabuto????

 

Genialt spill. Sinnsyk humor, supre karakterer, originalt gameplay, store friform brett. Helt strålende. Alle med PC bør spille det i alle fall litt. Strategi delene av det er ikke like bra som resten, men i verste fall er det jo bare å bruke juksekode for å komme seg forbi de og starte moroa.

 

Andre gøye spill som ikke så mange andre enn meg liker:

 

Deathtrap Dungeon(PC) - Helt OK Hakk & Slash spill med strålende humor, fiender, og brett.

 

Die By The Sword (PC)- Verdens mest knotete slåssesystem, men det hadde sin sjarm når man kom inn i det. Også veldig morsomt.

 

Severance: Blade of Darkness (PC)- Genialt men knotoete slossesystem, banebrytende grafikk for tiden, of utallige hysterisk morsomme muligheter i gameplayet, f.eks muligheten til å banke noen med deres egen arm.

 

Luigis Mansion (GC) - Genialt og stemningsrikt spøkelsesjaktspill. Fantastisk grafikk og design hele veien gjennom. Gode puzzles. Veldig originalt.

 

PN 03 (GC)- Ekte old-school shoot'em'up i 3D. Svært avhengihetsdannende, og med noen av tidenes tøffeste boss'er. Og med masse rumpevrikking.

 

Grabbed By The Ghoulies (XBOX)- Rare sitt forsøk på å lage Luigi's Mansion, og det er nesten like bra og originalt som Nintendospillet.

 

1080: Avalanche (GC)- Det eneste snowboardspillet jeg gidder å spille. Banedesignet og fartsfølelsen er uovertruffen.

 

Sin - Banebrytende FPS forsunnet i dragsuget etter Half-Life 1.

 

Shogo: Mobile Armor Division - Se over.

 

Sikkert et par fler også.

Lenke til kommentar
super mario bros 3 på NES (den første nintendoen) :D

 

Hvorfor: har enda ikke runna det ^^ . de planteverdnene på lvl 7 er vanskelig og juksing er bare kjipt, tryllefølyte etter tryllefløyta, her skal det gå fra 1-8 takk :D . Dog jeg sliter med 3. main boss :p .

Grafikken er genial til å være så gammelt, bedre enn CS (O.o diss).

var ikke game and watch gallery det første fra nintendo? (no flame, bare lurer)

 

het ikke det: Nintendo Game and Watch Gallery?

 

Kan være jeg tar feil, er mest sannsynlig det...

 

 

btw, spill som bare jeg liker, men ingen andre: skifree (eldgammelt spill)

 

liker dette spillet, aner ikke hvorfor, grafikken suger, det dårlig med lyd og alt mulig negativt...

 

men likevel, hver gang jeg kjører ned den bakken, tar en salto av noe slag, møter det stygge udyret...*ler*... skjer hver gang... konstant utfordring å komme forbi han...

 

 

Umulig eller bare meg som suger =(

Lenke til kommentar
super mario bros 3 på NES (den første nintendoen) :D

 

Hvorfor: har enda ikke runna det ^^ . de planteverdnene på lvl 7 er vanskelig og juksing er bare kjipt, tryllefølyte etter tryllefløyta, her skal det gå fra 1-8 takk :D . Dog jeg sliter med 3. main boss :p .

Grafikken er genial til å være så gammelt, bedre enn CS (O.o diss).

var ikke game and watch gallery det første fra nintendo? (no flame, bare lurer)

 

het ikke det: Nintendo Game and Watch Gallery?

 

Kan være jeg tar feil, er mest sannsynlig det...

 

 

btw, spill som bare jeg liker, men ingen andre: skifree (eldgammelt spill)

 

liker dette spillet, aner ikke hvorfor, grafikken suger, det dårlig med lyd og alt mulig negativt...

 

men likevel, hver gang jeg kjører ned den bakken, tar en salto av noe slag, møter det stygge udyret...*ler*... skjer hver gang... konstant utfordring å komme forbi han...

 

 

Umulig eller bare meg som suger =(

i mine tanker er nintendoene: NES, SNES, N64 og gamecube :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...