Gå til innhold

Spill ingen liker, utenom deg..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Giants :p

Giants: Citizen Kabuto????

 

Die By The Sword (PC)- Verdens mest knotete slåssesystem, men det hadde sin sjarm når man kom inn i det. Også veldig morsomt.

 

Severance: Blade of Darkness (PC)- Genialt men knotoete slossesystem, banebrytende grafikk for tiden, of utallige hysterisk morsomme muligheter i gameplayet, f.eks muligheten til å banke noen med deres egen arm.

Disse tre solgte da relativt godt da de kom ut? Spesielt "Die By The Sword", det fikk jo supergod kritikk overalt og vant masse priser.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

hehe, har avsluttet kontoen der tre ganger. Klarer liksom ikke å gi meg. Kan garantere at jeg kommer tilbake igjen, med håp om at det er blitt bedre. Det er noe eget med WW2 Online :cool:

Hehe, det er absolutt noe eget ved WW2OL.

 

Hva var den siste versjonen du har testa da? Det kom jo nettopp (for ca. to uker sida) en ny UI/HUD.

 

Jeg tror det er verdt å sjekke ut om noen få måneder, da det blir relansert, og forhåpentligvis mange nye får opp øya for det.

Har du prøvd å joine et squad? Det er kjempemoro med squad-nights! Dette er jo det ultimate team-baserte spillet. Du er velkommen til å sjekke ut 110th-brigaden jeg spiller med. Jeg er i 101st Airborne Division som er med i 110th.

Lenke til kommentar
Day of the tentacle

Ah! Endelig en som liker det ! Mest geniale spillet ever :cool:

Ehhhh.. hvem er det som IKKE liker DoTT?

 

Noen som har hørt om Darwinia? En ukjent liten perle det altså - om man er interessert i et litt annerledes RTS - og kanskje har sansen for Black&White...

Det så virkelig ut som et morsomt spill. Skal prøve demoen nå :)

 

Og ja, DoTT er et spill utrolig mange liker. Det vant jo også masse awards og solgte godt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Americas Army

Det er ikke det at jeg er den eneste som liker det, er er bare at det er mange som har vanskelig for å prøve noe nytt, spesielt hvist det er gratis.

De fleste tenker at alle gratise spill er noe møkk, men da jeg fikk 3 av mine venner til å prøve det, begynte de alle å like det.

Så 100% av de jeg kjenner har prøvd det liker det, og 90% av de som ikke har prøvd det, hater det\vil ikke prøve det.

 

*host* Download *host*

Lenke til kommentar

Jeg likte V-rally 3 (tror det er 3ern) på X-box, det beste rallyspillet jeg har spilt, alle hatet det fordi de syntes bilene 'fløy' for mye og de var vanskelige å kontrollere, det som iofs fjorde spillet gøy etter min mening :O)

 

Og alle kompisene mine ser rart på meg når jeg trykker Warcraft 3.exe og Quake3.exe for 3-4-5de året på rad.

 

De fleste kompisene mine sluker alt av nytt spill, mens jeg er utrolig sær og stor på kravene når det kommer til spill... Det er imho kommet ut kun kommet i underkant 10 titler ut på pc siden Quake 1 som er vært å i det hele tatt innstalere på maskinen...

Lenke til kommentar
Z

 

Ja, det er navnet på spillet.

Z liker jeg også, du er ikke den eneste, sorry :)

 

Critical Mass, er vel ingen som har det her ?

Likte det veldig før, var et gammelt spill til windows. Siden det var vanskelig å finne sendte jeg like godt en mail til en av de som stod bak, fikk det gratis :)

Fikk det på en diskett så det var ikke så stort :p

Endret av zarz
Lenke til kommentar
Alle No One Lives Forever spilla, jeg har gått igjenom 1ern og 2ern 10-12 ganger hver, og syns de er like kjekke hver gang.

Å, nei du. Jeg elsker "No One Lives Forever"-spillene. Jeg ville giftet meg med dem, hvis det ikke hadde vært ulovlig.

Enig med dere her, jeg elsker NOLF spilla til døde. Veldig bra spill begge to.

Lenke til kommentar
Bare meg som liker å Slappe av med et lite slag Elasto mania :roll:

 

Eller så har en Bridge builder og da :w00t: Mange som ikke Gidder å ta seg tid til å Bygge broer men bare en prøver det litt så sitter man i det :tease:

:love:

 

Må jo legge til pontifex og pontifex 2, samt Steina's Crimsonland

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...