SkyMarshall Arts Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 C&C Renegade Haha, det er du sikkert alene om ja Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Swat 4. Medal of honor allied assault. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Z Ja, det er navnet på spillet. Lenke til kommentar
slash Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Giants, z og super mario 64 er jo klassikere.. Mange som liker de ville jeg tro.. jeg gjør i allefall det. Og selv om noen liker spill som ikke kompisene gjør, så er det alltids andre som liker det og, bare ikke i vedkommendes omgangskrets.. Så det bli en litt vanskelig topic å svare på. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Blant mine kamerater er jeg den eneste som liker Zelda. Dog, de er ikke hardcore gamere! Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Blant mine kamerater er jeg den eneste som liker Zelda. Dog, de er ikke hardcore gamere! Meg på Final Fantasy nesten Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Blant mine kamerater er jeg den eneste som liker Zelda. Dog, de er ikke hardcore gamere! Zelda Lenke til kommentar
exmx Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Blant mine kamerater er jeg den eneste som liker Zelda. Dog, de er ikke hardcore gamere! Zelda heldigvis har digger en av kameratene mine zelda også Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Blant mine kamerater er jeg den eneste som liker Zelda. Dog, de er ikke hardcore gamere! Meg på Final Fantasy nesten Offda Jeg kjenner heldigvis flere som liker Final Fantasy. Bestekameraten min fks. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Super mario 64? Det er vel en av de aller største suksessene innenfor spillbransjen i den perioden der, så du er nok veldig lite sannsynelig alene med å synes det er et bra spill. Jeg er for eksempel hoppende enig med deg. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Yoshi spillene til Nintendo... Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Alle No One Lives Forever spilla, jeg har gått igjenom 1ern og 2ern 10-12 ganger hver, og syns de er like kjekke hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå