Vaffel89 Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Og dette kommer i avisa?? *kremt* Vg ja Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Hehe, litt humor var det jo. Men her ser du jo bare hvor lite vg har å skrive om.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Stenges! Tror nok ikke denne tråden stenges nei Det er en stund siden jeg leste denne saken på dagbladet sin side tror jeg, og jeg la også spesielt merke til denne lille morsomheten: og med stor kraft traff den ene penisen utløsermekanismen på brannalarmen :!: Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 jeg la også spesielt merke til denne lille morsomheten:og med stor kraft traff den ene penisen utløsermekanismen på brannalarmen :!: Som kan skrives om til følgende: Og med stor kraft bidro penisen til at brannalarmen fikk utløsning Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 *Sukk* Jeg som hadde gledet meg til å lese om en eller flere unge jenters intime lek, men istedet var det to gutter som ikke engang skjønte hvordan de skulle brukes. Akkurat det samme tenkte jeg Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Som kan skrives om til følgende:Og med stor kraft bidro penisen til at brannalarmen fikk utløsning ahahaha :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå