Nevnarion Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Må si jeg lo godt når jeg leste denne saken på VG Nett http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=282821 :!: Vi ser kun på dette som et brudd på ordensreglene, sier rektoren, som er ganske sikker på at det er første gang en penis har utløst skolens brannalarm. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 *Sukk* Jeg som hadde gledet meg til å lese om en eller flere unge jenters intime lek, men istedet var det to gutter som ikke engang skjønte hvordan de skulle brukes. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Haha! Idiotar i nabokommuna, pfft. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Og dette kommer i avisa?? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 haha! Les dette, liksom KUN dette så glapp det for den ene, og med stor kraft traff den ene penisen utløsermekanismen på brannalarmen håhå, det var da voldsomt Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jadda. Må nesten le litt Var på min skole det der. Paralellklassa. Skjedde vel etter klasseturen til Oslo Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 - Vi ser kun på dette som et brudd på ordensreglene, sier rektoren, som er ganske sikker på at det er første gang en penis har utløst skolens brannalarm. Vedde? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 de 2 guttene der må skaffe seg et liv-.- men artig historie Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 To gutter i 10-klasse hadde dristet seg til å kjøpe to peniser av gummi på skoletur(...) Jaha ? Skrytefaktor til du blir voksen nok til å skjønne hva du egentlig gjør på ? (...)møtte han tre svært flaue gutter som fortalte sammenhengen. Hvor kom han ene gutten fra ? Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Altså, hør her: Jeg kjøper en fotball. Når jeg kommer hjem får jeg med to kompiser og vi stikker på løkka og spiller fotball. Da var det jeg som kjøpte ballen, og tre som lekte med den. Got it? Lenke til kommentar
munky Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Gikk faktisk på skolen der, kompiser av meg begge de 2 som gjorde det. Skjønte alikevel ikke poenget med tråden. Stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå