Josten Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Til høsten skal jeg inn i militæret, men begynner ikke før 4. oktober. Tiden tenkte jeg kunne benyttes til å ta lappen (eller hvertfall komme godt i gang). Men slik jeg har forstått det tar grunnkurset alene en stund å gjennomføre, fordi selv om det bare er 15 timer, har de fleste skoler kanskje bare én kveld á to timer i uka, slik at de 15 timene tar en del uker å gjennomføre. Siden jeg nå har så mye fritid, er det noen skoler hvor man feks kan fullføre kurset på bare noen dager? Altså feks 3 dager etter hverandre á 5 timer? Bor i Oslo btw. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Det vet jeg lite om, men ville bare si en liten ting... Kan du ikke ta lappen i millitæret da? Gratis der vel? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Er vel så vidt jeg vet bare trailerlappen man av og til kan ta i militæret. Og det forutsetter at man har bruk for den under tjenesten og har førerkort klasse B fra før. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 det er mulighet for og får dekket store deler av klasse b i militeret , di trenger jo vanlige sjåfører og vet du Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Har prata med to venner av meg som har vært i millitæret det siste året... Han ene fikk "bare" sponsa Klasse BE og D1, mens han andre fikk både CE, DE, A og S Dette var på to forskjellige steder, og to vidt forskjellig oppgaver som førte til disse forskjellene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå