Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Shit! Denne meldinga kom i dag!! :(


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-27 05:01, DinMOR skrev:


noen som føre til dere telenor brukere til å tenker nærmere på denne linken: |
|
:lol:


 

Da var det bare å kaste Telenor abbonementet til helv... ja. skal bli spennende å se om de andre operatørene klarer å holde en fastpris (noe jeg skal forsikre meg om før jeg bestiller noe sted). NextGenTel, Bluecom, etc...here i come...lol

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-27 05:10, PlacidDragon skrev:


Da var det bare å kaste Telenor abbonementet til helv... ja. skal bli spennende å se om de andre operatørene klarer å holde en fastpris (noe jeg skal forsikre meg om før jeg bestiller noe sted). NextGenTel, Bluecom, etc...here i come...lol



 

 

For sikkerhets skyld kan du jo bare kjøpe en langtidskontrakt med nextgentel. F.eks 2år. Da er du sikret fremover siden de ikke kan endre på kontrakten de har inngått med deg. Gleder meg til å se hvor mye telenor vil tape på dette. :grin:

Lenke til kommentar

******** de telenor folkene gir seg aldri. jeg er glad bindetia på ADSL'n min går ut om noen få dager. da er det rett over til bluecom å kjpe 2.35 SDSL linja deres. :smile:

 

Jeg forstår liksom ikke problemet til telenor. her går de med overskudd hvert ***** år, men alikavel skrur de opp prisene. de ber jo om bråk.

Lenke til kommentar

Det kjipe med det hele er at Telenor ikke vil tape så kjempe-mye på det hele... greit nok at våkne beviste mennesker som oss gjør bedre valg, men mange, veldig mange, skremmende mange "eldre" kjøper telenor fordi telenor er eldst, fordi de ikke husker/vil huske navn på de andre leverandørene. Mange tror også at telenor er bedre siden det er dyrere.. og så kan vi jo nevne firma-avtaler... kan jo nevnes at Statoil-ansatte (iallefall de 2 i min vennekrets) får hel/del sponsa Telenor ADSL.. Er ikke sikker men tror Norgesgruppen (org. for norske kjøpmenn) også har firmaavtaler med Telenor.. eller var det tele2? Ikke helt sikker.. men ville bare påpeke at Telenor må gjøre noe rett (betale sjefene??) siden de kan kapre så mange store firma som kunder. (De får vel kanskje bedre pris da, bedre en oss vanlige?)

 

 

Vel, tror det er alt jeg gidder si om saken, + en liten ting..... Jeg har 10Mbit linjes bredbånd og betaler bare rett under 100,-Svenske kroner måneden.... (Deler den med 2 andre studenter!) FETT!

 

(Så sommerferie hjemme med ISDN er jo en liten nedtur da...for ikke å snakke om været.)

Lenke til kommentar

ah, har BBF hjemme jeg.. antar det er det du snakker om? eller er det studenthybel sak?

 

Anyway.. har hatt BBF i 1,5 år nå og kan ikke være annet enn storfornøyd.. fikk nettop telefonregninga+internett+mobil... 1500,- *stort overslag der faktisk* .. for 3 måneder hehe

 

Norske bondeknølers forbund (stortinget som vi så pent kaller det i dagligtalen med sponheim og andre idioter som medlemmer aka de siste komunistene) burde satse på BBF/BBB og ikke på noe som er gammel som stein og har monopol på alle linjene i norge og som i tillet overpriser alle tjenestene sine.. (hvor mye gikk de i overskudd på mobil siden nå da?)

Lenke til kommentar

Hvorfor ialle dager skal det gå utover oss "storbrukere" Ja jeg har telenor akkurat nå, men andre leverandører var ikke tilgjengelig her hos meg da jeg bestillte adsl. Men det er det nå. Så når pliktabbonemanget går ut, blir det Bluecom.. Men over til saken. Hvorfor kan ikke telenor forsikre seg mot hvem som bestiller adsl da? Ola oppi gokk som sjekker e-mail en gang pr dag trenger da fankern ikke ADSl?? Hvorfor skal han klage, få medhold og vi må betale da? Telenor hadde da vitterligen en surfekalkulator som han Ola kunne bruke, men nei da... Vi skal få svi vi som bruker det ja.. Men det blir nok BlueCom heretter ja...%¤#"¤¤!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-27 10:24, bentyman skrev:

Hvorfor ialle dager skal det gå utover oss "storbrukere" Ja jeg har telenor akkurat nå, men andre leverandører var ikke tilgjengelig her hos meg da jeg bestillte adsl. Men det er det nå. Så når pliktabbonemanget går ut, blir det Bluecom.. Men over til saken. Hvorfor kan ikke telenor forsikre seg mot hvem som bestiller adsl da? Ola oppi gokk som sjekker e-mail en gang pr dag trenger da fankern ikke ADSl?? Hvorfor skal han klage, få medhold og vi må betale da? Telenor hadde da vitterligen en surfekalkulator som han Ola kunne bruke, men nei da... Vi skal få svi vi som bruker det ja.. Men det blir nok BlueCom heretter ja...%¤#"¤¤!


 

Det der må være et av de mest trangsynte og totalt innholdsløse innlegg som jeg har lest på hw.no.

 

Hvorfor har du som bor i by noe mer 'rett' på ADSL enn Ola Dunk innerst i Sognefjorden?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-27 10:36, viranth skrev:

Tragisk. Norge ligger så langt etter i at folk skal ha bredbånd at det er helt tragisk. Fått vekk telenor så hadde det vært bedre!


Greit nok å ha telenor for alle uvitende men de skulle ha konkurrert på et åpent linjenett på lik linje med alle de andre. Det er regjerninga som dr*it seg ut da de privatiserte telenor. Linjenettet skulle ALDRI ha blitt hos telenor det hemmer konkurransen.

Lenke til kommentar

Det var ikke bosted som var poenget i innlegget hans - han kunne like gjerne skrevet ola dunk i Oslo som bare sjekker mailen en gang i skuddåret.

 

Poenget i innlegget (slik som jeg tolket det) er at folk som bestiller ADSL i utgangspunktet er folk som har planlagt å bruke nettet en hel del. Det er faktisk "super-brukerene" som har gjort det mulig å bygge ut nettet - for hvem bestiller først og sørger for at det er stor nok interesse slik at telenor bygger ut sentralen? Det er ikke olda dunk, han kjøper ikke før telenors agressive markedsføring lurer han.

 

Hvis jeg bestiller en 100mbit fastlinje fra telenor til en halv million, kan jeg da klage senere fordi jeg mener det er for dyrt å betale ,5 mill for å sjekke mailen?? Selfølgelig ikke. Det samme gjelder Ola Dunk (både han i ytrebygda og storbyen)

 

Uansett, jeg har heldigvis BKK og båndbredde i massevis til en pris som er helt grei. Så jeg er bare med i denne telenor diskusjonen for prinsippets skyld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...