Vo0do0 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Var på badestamp-fest på lørdag. Vi satt i en vedfyrt badestamp og pilset. Livet var flott... Etter en stund var det en eller annen jævel som mente at rugby på den lille gressplenen var en god ide. Joda... Det gikk 10 sekund, jeg og en annen kjempet om ballen. Da gressplenen var i minste laget for den aktiviteten var det gitt at vi måtte havne utenfor gresset. Og utenfor gresset skulle det jo selvfølgelig ligge en trillebåre oppned. Jeg presterte å tråkke på den jernkanten som er bøyd opp på undersiden. Jeg forstod med en gang at her var det noe som ikke stemte helt, men fortsatte spillet. Det gikk vel ca. 30 sekund før jeg måtte gi meg. Inn i huset, inn på badet og oppi badekaret for å spyle bort blod. Men det blødde for mye, så det bar rett på legevakten for å sy. Så nå sitter jeg her med fire sting i fotsåla... Mindt under foten. Vondt for å gå, og vondt om jeg sitter i ro. Dette dritet må jeg gå med i lengre tid. Nå som wakeboard-sessongen skulle begynne for fullt, sitter jeg på land og kan ikke gjøre en dritt. Den bedøvelsen er også det vondeste en lege har gjort mot meg noen sinne. Dansk lege. Han sa bare "Dette er den vondeste plassen man kan få en sprøyte på." Jeg begynte bare å le, for det var så absurd vondt. To kompisser som sto å så på. Han ene måtte snu seg vekk, han andre lo bare fordi det så så jævlig ut. Så det blir nok en del innetjeneste på meg i sommer. Trist. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Huff da! Spilte dere rugby barføtt? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Sucks! Wakeboard skal eg teste i løpet av uken. *trøste* Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Leit, men for å se det på den positive siden. Nå får du muligheten til å få mange flere innlegg her på forumet. God bedring. Endret 4. juli 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2005 Det gjorde ikke så vondt når jeg kuttet meg. Men bedøvelsen var vond. Nå er det bare vondt å gå. Blør enda... Skal det gjøre det? Vi hoppet ut og inn i badestampen, så det ville vært litt stress å ta av og på seg skoa hele tida. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Gjett hvem som har hull i benet etter en rusten spiker fra i går a? Håper benet blir bra. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Note to self: Ikke spill rugby i fulla. *trøste* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 huffamei jaja. man lærer av sine feil. ( forhåpentligvis ) Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) hihi, nå jeg skal være ertende å nevne gode gamle "fylla har sylda"? Endret 5. juli 2005 av nord Lenke til kommentar
jl Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Nå er det bare vondt å gå. Blør enda... Skal det gjøre det? Det er ikke så farlig, så lenge det ikke bøtter ut da. Det som er kjipt er om det kommer slikt gult ekkelt kvisegreier ut. Da er det kanskje betennelse og det bør du sjekke opp. mvh jl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå