haste Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 I mandrake 8.2 funker ikke musa mi onkli... den står bare i hjørne, men jeg kan bevege den på skjermen (uten å se hvor da).. Har en microsoft intellipoint explorer 3.0 USB Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Gå til Peripherals i Mandrake Control Center og se på muse innstilingene der. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Klarer han å gjøre det uten å bruke musa? Jeg ville heller laget XF86Config fila på nytt. Om du klarer å hoppe til console, start "xf86config" og gjør hva du blir fortalt der. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Quote: Den 2002-07-27 13:19, hanscats skrev:Klarer han å gjøre det uten å bruke musa? Tanken streifa, meg. Men jeg tok sjansen på at han har ei annen mus i tillegg. I allfall skulle det ikke være vanskelig å oppdrive. Uansett skulle det ikke være vanskelig å treffe K-knappen nederst i venstre hjørnet i taskbar. Selv ikke med usynelig musepil. Deretter er det bare til å bruke piltastene og enter for å bevege seg rundt i menyen. Når du kommer inn i Pherials, kan du i tillegg bruke TAB-tasten for å bevege deg rundt. Du kan selvsagt også kjøre XF86Config, men da må du også gjennom skjermkort-instillinger osv... [ Denne Melding var redigert av: Hoppesagåsa på 2002-07-27 14:42 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå