Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kjøp av modem, medfølger det brukernavn og passord

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe dette modemet til en kamerat som bor på en gård. Han har ikke ADSL dekning. Så han ville ha modem.

Det jeg lurer på er om han får med telefonnummer, brukernavn og passord når han får modemet? Eller må man ordne det på en annen måte?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, du må nok finne deg en ISP for å få en aksess til internett via modemet...

I tillegg trengs jo selvfølgelig en aktiv telefonlinje, som allerede har ett telefonnummer tilknyttet...

Klikk her for å få oversikt over billigste ISP for oppringt internett

Hehe, takk for svar.

Joa. Han har jo selvfølgelig analog linje inn i huset med "vanlig" telefonnummer.

Ellers hadde jeg jo ikke kjøpt modem =)

Lenke til kommentar
Start.no er helt gratis (med unntak av vanlige tellerskritt), og du kan velge om du vil registrere deg for å få e-post, web-side osv., eller om du bare vil koble rett opp uten medlemskap/passord...

Hey, takk for svar.. Det fungerte helt perfekt. Har fått modemet nå og nummeret på start.no funker perfekt..

Takker =)

Lenke til kommentar

Bare hyggelig det :)

Vil allikevel anbefale at du registrerer et medlemskap, som også er helt gratis. Da får man også 10 e-post adresser (Web/Smtp/Pop/30MB) samt hjemmesideplass (30MB) ++.

Bruker fremdeles start etter mange år, selv om jeg nå har bredbånd fra en annen leverandør...

Ikke noe reklamestyr heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...