Leaf Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hei! Jeg har hørt noen rykter om at Apple snart lanserer iPod Mini 4 gb/6 gb med farge skjerm! For under 2000 kr! Er dette sant? Lenke til kommentar
JimmyQ Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Har hørt det samme jeg også...overhørte en samtale mellom en kunde og en ansatt på apple center i oslo...Kommer trolig snart, bare å holde seg oppdatert på www.apple.com Men spørsmålet er da om det blir ipod Photo funksjon også... Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Ja.. Men vet du noen ca pris på dette? Lenke til kommentar
JimmyQ Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Niks vet ikke...men sikkert rundt 2500 siden det er med fargeskjerm Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Apple pleier faktisk ikke høyne prisen på produktene sine selv om de blir oppgradert. Ipod 4G ble jo borte men fikk fargeskjerm. Den ble ikke noe dyrere fordet ble den vel? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Apple pleier faktisk ikke høyne prisen på produktene sine selv om de blir oppgradert. Ipod 4G ble jo borte men fikk fargeskjerm. Den ble ikke noe dyrere fordet ble den vel? Nei den gikk ikke noe opp.. Men noen som har litt peiling og vet sånn ca når disse kommer ut? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 aner ikke, men ipodlounge.com er et godt sted å lete hvertfall. btw sjekk ut iPodene fra colorwarepc.com Awsum ! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 btw sjekk ut iPodene fra colorwarepc.com HAHA! Syyykt nice! Hehe.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 sorry for mer ot: ja jeg digger de jeg og fikk nesten lyst til å selge min iP mini 6GB og kjøpe en derfra med den knallgule Caution fargen eller noe. synes de er dritfete + at det er kult å ha custom farge... Lenke til kommentar
JimmyQ Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Er det slik at mac'ene og ipodene kommer med den fargen, eller er det mulig å kjøpe et "skin" til sin hvite mac/ipod??? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Colorwarepc lakkerer vel, men det er mulig å kjøpe skins. De er ikke så tynne, så du ser tydelig at det er et skin, men til gjengjeld får du litt ekstra støtbeskyttelse. Lenke til kommentar
lars-frr Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 JimmyQ. Skin kan du jo bare lakke selv da ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå