TST Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 En fersk undersøkelse viser at de som spiller data- og videospill har raskere reaksjonsevner enn andre. Les mer Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Skulle ikkje forundre meg. Dataspel kan ha mange positive hensikter. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Dette visste jeg fra før, og når man tenker over det så er det ikke så veldig usannsynlig. Fint at det endelig er dokumentert. Endret 4. juli 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Wow... Dette har jeg visst lenge hihi Endret 4. juli 2005 av Dipso Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ikke at vi har noen tro på at et påbud om timesøkter med Grand Theft: San Andreas eller Battlefield 2 i sykehus og behandlingshjem noen gang vil lovfestet. Hehe, skulle tatt seg ut! Kanskje Tetris i 80 kilometer timen? Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Tviler på at sånt gjelder BF, GTA og slike spill. Er vel mest forholdsvis raske spill som f.eks. Quake, UT, CS o.l. som øker reaksjonstiden. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Tviler på at sånt gjelder BF, GTA og slike spill. Er vel mest forholdsvis raske spill som f.eks. Quake, UT, CS o.l. som øker reaksjonstiden. Det har du nok helt rett i, endret artikkelen litt nå. :-) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jo, har lenge fundert på dette selv, og jeg tror nok det stemmer at folk som spiller (i allefall hardcore) faktisk få bedre reaksjonsevner. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Og dette forsker de faktisk på? Det at man får bedre reaksjonsevne av å spille spill er jo som å si at en banan er gul. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Det er det kanskje, men er jo ikke alle som forstår, som for eksempel foreldre, og da er det jo fint at de sier fra så de forstår det . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg