Gå til innhold

Dolly Duck - Dårlig forbilde?

Plomma2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, så jeg er litt trøtt, så dette kan bli spennende.

Jeg fant i natt fram noen gamle Donald Duck pocketer.

Jeg begynte å lese, og flere av historiene inneholdt Dolly Duck.

Jeg vet ikke hvorfor jeg overså det som liten, men jeg legger merke til at Dolly Duck er en skikkelig blond rundbrenner.

Man skulle jo tro Donald og Dolly var gift. Jeg trodde i alle fall det som liten, men nå ser jeg at hun har seg med halve byen.

Donald referer alltid til Dolly som kjæresten sin, og vise verca, men hvorfor flyr hun da med fetter Anton på romantiske middager og filmer hele tiden?

I en historie skulle hun tilbringe hele vinterferien på Fjonefjeld med den som vant en slede konkuranse. De blir tatt av snøskred, faller nesten utenfor en foss og risikerer livet sitt for å "vinne henne over".

Siden ingen av dem vinner stikker hun av med en 3. person (en skiinstruktør(orginatl, sant?))

Jeg lurer, hva er dethun egetnlig forteller små jenter? Har aldri vært borti jenter som leser Donald, men generalisering er teit så noen er det sikkert.

Jeg ble så irritert at jeg ble sittende å tegne barter på Dolly.

Denne tråden har egentlig ingen mening, jeg bare måtte si det.

- Plomma

Helt enig :!:

Har lagt merke til det selv, hun er ganske teit.

Lenke til kommentar
Ok, så jeg er litt trøtt, så dette kan bli spennende.

Jeg fant i natt fram noen gamle Donald Duck pocketer.

Jeg begynte  å lese, og flere av historiene inneholdt Dolly Duck.

Jeg vet ikke hvorfor jeg overså det som liten, men jeg legger merke til at Dolly Duck er en skikkelig blond rundbrenner.

Man skulle jo tro Donald og Dolly var gift. Jeg trodde i alle fall det som liten, men nå ser jeg at hun har seg med halve byen.

Donald referer alltid til Dolly som kjæresten sin, og vise verca, men hvorfor flyr hun da med fetter Anton på romantiske middager og filmer hele tiden?

I en historie skulle hun tilbringe hele vinterferien på Fjonefjeld med den som vant en slede konkuranse. De blir tatt av snøskred, faller nesten utenfor en foss og risikerer livet sitt for å "vinne henne over".

Siden ingen av dem vinner stikker hun av med en 3. person (en skiinstruktør(orginatl, sant?))

Jeg lurer, hva er dethun egetnlig forteller små jenter? Har aldri vært borti jenter som leser Donald, men generalisering er teit så noen er det sikkert.

Jeg ble så irritert at jeg ble sittende å tegne barter på Dolly.

Denne tråden har egentlig ingen mening, jeg bare måtte si det.

- Plomma

Helt enig :!:

Har lagt merke til det selv, hun er ganske teit.

Ikke bare "ganske"

Hun er megasuperduperekstremthorete.

Lenke til kommentar

Dolly er er ludder og Minni er en skikklig luremus :p

Hvor mange ganger har ikke Minni blottet undertøyet sitt? Veldig upassende å gå i så kort skjørt når en har en rolle i en tegneserie for barn! Synes noen skulle sende en skikklig sint mail til Minni og fortelle henne at hun bør kle seg bedre! Og nå mener jeg en skikklig sint mail! Den bør i allefall inneholde ord som dustemikkel og promp!

Lenke til kommentar

P-in-P: Høres nesten ut som du vil innføre klespoliti i norge ala det i Iran og Afghanistan. Minni skal vel representere en voksen person og da synes jeg det er greit med litt undertøy. Det er jo ting som er ganske naturlig hos voksne. Jeg synes ikke barn skal oppdras med ekstrem holdning til hva som er lov å kle seg i eller ikke. Tenk når de blir voksne. Skal de da gå rundt å tenke på at korte skjørt er noe vulgært fy-fy? Hadde det nært Hetti, Netti og Letti som hadde blottet blondeundertøyet titt og ofte så hadde det vært verre. Forøvrig så husker jeg til og med å ha sett slitne horer med nettingstrømper i noen av de historiene om Skrue som ung gullgraver i ville vesten.

Edit: bilder

no_minni.gifminnie21.gifminnie3.gif

Edit2: Ikke ta mitt innlegg for seriøst heller ;)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...