Gå til innhold

Dolly Duck - Dårlig forbilde?

Plomma2

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om Langbein er homo ;) Han ser aldri på damer. Hvorfor legger han seg f.eks ikke etter Klara Ku? Hun er jo på lik størrelse. Greit nok at han derre Klaus (eller hva han nå heter) er sammen med henne, men han er jo en idiot! Langbein er jo så snill ;)

1. Les mellom linjene i gamle avisstriper og du vil se at Langbein er ganske interesert i Klara Ku. :p

2. Langbein har en sønn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om Langbein er homo ;) Han ser aldri på damer. Hvorfor legger han seg f.eks ikke etter Klara Ku? Hun er jo på lik størrelse. Greit nok at han derre Klaus (eller hva han nå heter) er sammen med henne, men han er jo en idiot! Langbein er jo så snill ;)

1. Les mellom linjene i gamle avisstriper og du vil se at Langbein er ganske interesert i Klara Ku. :p

2. Langbein har en sønn.

thats max uflax :!:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

jeg må egentlig si meg helt enig i ditt syn på dolly plomma2..

jeg har i lengre tid sittet å irritert meg selv i henhold til dollys oppførsel... spess når d gjeller hva donnald skal gjøre og ikke gjøre for da å kunne beholde denne såkalte "kjærlige" dolly!! :thumbdown:

jeg blir egentlig forbanna på d forbanna kvinnfolket og skulle noen ganger ønske at jeg kunne gå å ta noen alvorsord m henne!!

hufff... hadde virkelig lettet på trykke d altså!

Lenke til kommentar

ferdinan er jo sønnen til langbein vell ??

den serien stemmer ikke med orgnalt Disny matriale , er ikke alt som gjør det

orginat matrialer kommer vell fra disney , don rosa , carl barks og en handfull andre oldtimere , alt som er nytt nå fortidne føler ikke gamle normer rett og slett

Lenke til kommentar

orginat matrialer kommer vell fra disney , don rosa , carl barks og en handfull andre oldtimere , alt som er nytt nå fortidne føler ikke gamle normer rett og slett

max er vel sønnen

Lenke til kommentar

max er vel sønnen

nå er vell max strengt tatt ikke en orginal karaktur vell ?

EDIT: hømm skulle redigere feil inlegg :p

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Dolly er en manipulerende og beregnende tøs. Jeg regner med at jeg er blitt skadet for livet ved å lese Donald i ung alder. Er det noen som klarer å hoste opp et forslag til søksmål mot Disney til meg så tas det imot med takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...