Ryoichi Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hei, Noen ganger når jeg bruker Opera 8.0 på Hardware.no så pleier jeg og få denne feilen. Denne feilen gjelder kun når jeg går inn på "PC-en fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor" Har ikke noen problemer med Opera på andre sider. Bruker jeg Internet Explorer eller MozillaFirefox får jeg ikke denne feilmeldingen. Noen som bruker Opera, som har den samme feilen? Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Bruk firefox... mye bedre Lenke til kommentar
Ryoichi Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Ditt svar er irrelevant til mitt spørsmål. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Personlig bruker jeg opera 7.54, og har ikke dette problemet. Prøvd å reinstallere Opera? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Forsøk å laste ned nyeste versjon av Opera, som er versjon 8.01. Endret 4. juli 2005 av @kd Lenke til kommentar
Creperum Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg får også feil når jeg prøver å gå på hw.no med opera. Det er den nyeste versjonen, 8.01. Opera krasjer og jeg får opp send hardware report-vinduet. Lenke til kommentar
LinkHimself Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Opera kræsjer ofte på dette forumet hos meg. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Opera har aldri kræsjet for meg. Ikke på dette forumet, ikke andre steder. Eneste problemene jeg har er med sider som bruker activeX eller som ikke følger w3c standarder. Da er det koden det er noe galt med, ikke browseren. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg hadde goså problemer med forumet go Opera, men det er fiksa nå, ihvertfall hso meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå