since91 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hei! Har en maskin her som restarter seg hver gang under spilling, ca 5 min etter at jeg har begynt å spille. Jeg har prøvd å slette alle spill og installere dem på nytt, og renske opp på maskinen med massevis av programmer som skal fikse registeret, fjerne spyware og virus og sånt. Noen som vet hva som kan vær galt? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Den går varm? Den lekker minne? Kjør en logg fra speedfan mens du spiller neste gang. http://www.almico.com/sfdownload.php Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Hei! Den er nok for varm, har hatt det samme problemet selv. Varme er noe mange pcer sliter med nå som det er sommer. Viss du vil ta sjangsen, så kan du gå inn i bios og sette "shutdown temperature" til noe høyere. Men det kan gå utover cpu`en din. Eller finn noen andre vifter Endret 4. juli 2005 av Poizon Lenke til kommentar
since91 Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg vet ikke om dette er loggen, men jeg fant iallefall ikke noen annen fil... SFLog20050704_0001.csv Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Du har fått til å lage en logg, men du har ikke fått stilt inn hva som skal loggføres. Loggen inneholder bare sekund-linjene, men de er tomme... Lenke til kommentar
since91 Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Hvordan stiller jeg inn det da? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Du må inn i Configure, og i de ulike tab`ene merker du av en og en de tingene du vil logge, og krysser for "logged" - se bilde. Lenke til kommentar
since91 Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Thnks Fikk det til. De tempraturene der er vel ikke så aller verst...? Hva kan isåfall være feilen? Kanskje skjermkortet, siden skjermen ikke mottar signal når dette skjer...? SFLog20050704.csv Endret 4. juli 2005 av Jonatan777 Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Loggen ser jo fin ut den Hva slags spill snakker vi om? Hvor lenge har du hatt problemet? Hva har du gjort av endringer i det siste - ny hardware, nye programmer etc? Lenke til kommentar
since91 Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Vi snakker om nesten alle spill! Utenom spill som kabal og icetower (småspill) Det er broren min sin pc det er snakk om, han sier at han har hatt problemet siden han kom hjem fra ett lan. Det er ikke endringer i hardware. Tror heller ikke det kan være noen programmer, siden jeg har uinstallert nesten alt av spill og noen programmer (en aldri så liten oppryddning:) Kan det være skjermkortet? Kanskje det hadde hjulpet med en formatering? Endret 4. juli 2005 av Jonatan777 Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Kanskje det hadde hjulpet med en formatering? Det hjelper vel alltid? Lenke til kommentar
since91 Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Kanskje Men det er jo en tappe visst man formaterer, og deretter finner ut at det har noe med f.eks skjermkortet å gjøre...? Endret 4. juli 2005 av Jonatan777 Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 jeg hadde det samme problemet før, da lasta jeg ned den nyste driveren til skjermkortet og da funka det fett igjen Lenke til kommentar
since91 Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Får prøve noe sånnt da;) Lenke til kommentar
since91 Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan finne de nyeste driverne til GeForce 5700LE? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) Er det noen som vet hvor jeg kan finne de nyeste driverne til GeForce 5700LE? www.nvidia.com Edit: Direkte link, http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_77.72.html. Endret 6. juli 2005 av Potetfar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå