2bb1 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Hei! Min søster har problemer med og velge språk på sin Nokia 6610i. Hun gjør følgende: (Engelsk) Menu-> Settings-> Phone settings-> Language-> Der er alternativene følgende: -Automatic -English -Francais -Deutsch -Espanol -"Arabisk" -"Arabisk" -"Arabisk" Er det mulig å få språket endret til Norsk? Har selv aldri hatt dette problemet med Nokia, men her står ikke "Norsk" noen plass... Noen som kan hjelpe meg?? Takker for alle svar Mvh Torbjørn Endret 4. juli 2005 av 260202 Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hvis telefonen er købt i Norge så skulle der være norsk sprog under "automatic". Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Hmm.. Ja, telefonen er kjøpt i Norge... Det var rart :S Ikke noe "Norsk" der nei... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Enten er det feil språkpakke på den ved et uhell, eller så har butikken som solgte den kjøpt den inn fra utlandet. Du får returnere den til butikken. Endret 4. juli 2005 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Har du prøvd å sette den på "automatic"? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Ja, når jeg setter den på "Automatic" kommer det engelsk... Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Ja, når jeg setter den på "Automatic" kommer det engelsk... Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Dra til butikken å bytt den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå