Pysj Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Giftet seg over mobilen Dårlig vær hindret brudeparet i å møtes på selveste bryllupsdagen. Presten visste imidlertid råd, og bestemte seg for å ta i bruk utradisjonelle metoder. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Oppfinnsomt Det var nok en koselig og spesiell måte å gifte seg på Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 må være det sykeste jeg har hørt..jaok, da kanskje ikke det sykeste, men ganske nærme..kunne jeg ALDRI funnet på å gjøre! da hadde jeg heller utsatt bryllupet, altså..tullete..hmm..jaja..folk er forskjellige, det er sikkert.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ville heller utsatt det enn å gjere det over telefon. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Dette er jo helt sjukt, om det er sant vet man ikke Ble vel ikke akuratt en vanlig Bryllupsnatt da:P Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Dette er jo helt sjukt, om det er sant vet man ikke Ble vel ikke akuratt en vanlig Bryllupsnatt da:P Ble kanskje litt tele-sex :!: Hehe At de ikke ville utsette bryllupet viste jo bare at de var ekstremt glade i hverandre Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 At de ikke ville utsette bryllupet viste jo bare at de var ekstremt glade i hverandre Det var dem sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg