Gå til innhold

Dagens største idiot

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun har sikkert ikke forstått at det hun driver med (lage horoskop) er tullball. Ren underholdning :)

Det er faktisk mer i horoskoper og sånn enn det du tror, har en mor som har studert litt på det.

Heh, du tror det, ja. Prove it.

Lenke til kommentar
Som sykemeldt og nypoerert er det begrenset hva jeg kan finne på om dagen. Derfor surfer jeg stort sett på nett de timer jeg er våken. Og i den forbindelse kom jeg over dagens idiot:

Artikkelen

Kos dere med en god latter. D

HA HA.! Jeg skal følge den rettsaken med STOR glede.

Astrologi er så ufattelig idiotisk... Sukk.

Btw, God bedring!

*blåser på fot*

Endret av Roy Harder
Lenke til kommentar

Hehe for en astrologi-tulling.. Eller kanskje ikke. Han har jo gjort en PR-stunt av det store slaget. Dessuten fikk han jo nå en "unnskyldning" for hvorfor ting han har spådd ikke har gått i oppfyllelse :!:

Som om ikke spåmenn/astrologer helgarderte fra før av :!:

Lenke til kommentar

Haha .. så mange brødhjerner det finnes.

"Jeg viste ikke at å leve på 15 poser potetgull om dagen i 3 år var usunt, og holdt på å drepe meg selv med det kostholdet. Oisann, politikk og relgion og kosthold og sånt er ikke min sterke side..." - En bunke aviser i hodet..

Lenke til kommentar

Hmmm. Navnet mitt ble faktisk blåst ut i verdensrommet ved det smellet der. Man kunne skrive navnet sitt på en liste, også ble det på en eller annen måte fraktet opp dit (via papir eller HDD?), så kunne du fått navnet ditt sprengt ut i verdensrommet. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...