Ni kon Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Som sykemeldt og nypoerert er det begrenset hva jeg kan finne på om dagen. Derfor surfer jeg stort sett på nett de timer jeg er våken. Og i den forbindelse kom jeg over dagens idiot: Artikkelen Kos dere med en god latter. D Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hehe, leste det på Tekst TV i dag tidlig. Helt sykt, lurer på om astrologen faktisk får pengene. :!: Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 En russisk astrolog saksøker det amerikanske romforskningssenteret NASA for 300 millioner dollar fordi de har endret horoskopet hennes ved å krasje et prosjektil i kometen Temple 1. Det hadde jeg også gjort. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg kan forstå frustrasjonen hennes om hun har brukt mange år på å lage det horoskopet sitt, men det er jo ikke hennes komet heller. Hun har sikkert ikke forstått at det hun driver med (lage horoskop) er tullball. Ren underholdning Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 seff får han pengene, sikkert 9999999 advokater som tilbyr seg å ta saken for ham for litt av pengene. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Kan jeg få spørre hva du er operert for, eller blir det for personlig? Uansett god bedring! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Kan jeg få spørre hva du er operert for, eller blir det for personlig? Uansett god bedring! Her Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Tragisk. Rett og slett. Enkelte burde ikke få lov til å saksøke noen som helst. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 For en j*vla idiot. NASA burde saksøkt henne. -Jar Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Hun har sikkert ikke forstått at det hun driver med (lage horoskop) er tullball. Ren underholdning Det er faktisk mer i horoskoper og sånn enn det du tror, har en mor som har studert litt på det. Men slike vg-horoskop, ukebladhoroskop og sånt er reeeent tullball! Dessuten er det forresten aksendanten din som har mest å si. Øyvind Dahle titt innom sykkeltråden din edit: On-topic: Idiotisk saksøkning det der, hu er en idiot ja. Tenker nok bare på pengene hu kan tjene. (Jeg tenker på pengene hu kan tape ) Endret 4. juli 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg skulle tro følgende sitat høver for anledningen: "There are only two things that are infinite, stupidity and the universe, and I'm not sure about the latter." - Albert Einstein Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg skulle tro følgende sitat høver for anledningen: "There are only two things that are infinite, stupidity and the universe, and I'm not sure about the latter." - Albert Einstein Ganske enig, men det var nok slik sitatet var: Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. Det var ikke så langt i fra Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Da har man for lite å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå