dmx Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hei! Jeg lurte på om det finnes webside hvor mann kan søke på skilt nummer og så kommer det opp navnet og adressen til han som skiltet er registrert på.? tusen takk:) Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 dette er opplysninger som ikke er offentlige, derfor må du gå til en politistasjon med en grunn... så kanskje du får det... eneste du kan finne ut ifra et skiltnummer er om det er registrert noen heftelser på kjøretøyet. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 dette er opplysninger som ikke er offentlige, derfor må du gå til en politistasjon med en grunn... så kanskje du får det...eneste du kan finne ut ifra et skiltnummer er om det er registrert noen heftelser på kjøretøyet. åja, men dte visste jeg ikke:P Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 dette er opplysninger som ikke er offentlige, derfor må du gå til en politistasjon med en grunn... så kanskje du får det...eneste du kan finne ut ifra et skiltnummer er om det er registrert noen heftelser på kjøretøyet. åja, men dte visste jeg ikke:P det er lov det... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Legger med link til Samme topic Legger også med et lite tips til hvorfor du skal sjekke dette Grunn til å sjekke kjøretøy for heftelser... Noen som husker hvordan dette gjøres? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 http://w2.brreg.no/motorvogn/ hadde du lest tråden du linket til hadde du funnet dette ganske raskt, jeg fant det der... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Sorry Leste den tidligere, men tenkte på SMS kodeord og nummer... Er ikke greit å sjekke det på nettet hvis du står der å skal kjøpe, men ikke får sjekka den for heftelser .. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) det er sant.... da gjør du DETTE... ser at denne tråden ligger i MC-forummet, det er det samme om det er MC eller bil, tror jeg... EDIT: det er også mulig å sjekke på WAP... gå da til adressen wap.brreg.no og følg anvisningene... gud, så mye jeg vet om dette.. Endret 4. juli 2005 av jalejale Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Det er bra vi har forskjellige erfaringer da... Så kan vi legge flere hoder i bløt, også vet vi stort sett alt som trengs å vite Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 dette er opplysninger som ikke er offentlige, derfor må du gå til en politistasjon med en grunn... så kanskje du får det...eneste du kan finne ut ifra et skiltnummer er om det er registrert noen heftelser på kjøretøyet. Vel, en tur på/telefon til en trafikkstasjon, vil gi deg informasjon om eierforholdene til kjøretøyet. Vi har egne opplysningstjenester, der man plotter inn registreringsnummeret, så får opp en side med opplysninger som hvem som helst kan få utlevert. På denne siden vil det da stå eierforhold, vognkortanmerkninger, osv.. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 10. juli 2005 Del Skrevet 10. juli 2005 dette er opplysninger som ikke er offentlige, derfor må du gå til en politistasjon med en grunn... så kanskje du får det...eneste du kan finne ut ifra et skiltnummer er om det er registrert noen heftelser på kjøretøyet. Vel, en tur på/telefon til en trafikkstasjon, vil gi deg informasjon om eierforholdene til kjøretøyet. Vi har egne opplysningstjenester, der man plotter inn registreringsnummeret, så får opp en side med opplysninger som hvem som helst kan få utlevert. På denne siden vil det da stå eierforhold, vognkortanmerkninger, osv.. oi... visste jeg ikke... da kunne jeg ikke så mye om dette som jeg skrøyt på meg i en post lenger oppe her... Lenke til kommentar
kjellbua00 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hei!Jeg lurte på om det finnes webside hvor mann kan søke på skilt nummer og så kommer det opp navnet og adressen til han som skiltet er registrert på.? tusen takk:) ja du kan sende en tekstmelding med registreringsnr f.eks. sc77777 til 2282 da får du alle opplysninger om eu kontroll/avgifter/begjæring og eierforhold tilbake Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Flott at du dro opp en 4år gammel tråd for å si ifra om dette, tviler på at trådstarter har funnet svaret enda. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Denne tråden er over fire år gammel og de innlegg som har gjenopptatt tråden har ingen relevans for en fortsettelse. Tråden stenges. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg