Martin-_- Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Hei. Jeg har en hjemmeside som er nesten ferdig. Men linkene er fucka. Eller ikke fucka men de er litt merklige.. Fordi når jeg klikker på dem så kommer det en ny side og der står alt fakta o.s.v. Jeg vil at det skal være i et vindu... www.martin92.tk det er siden min Men linkene er fucka. Jeg har kodet slik. <a href="inc/about_me.htm">About Me</a> Da kommer det en ny side fram. Men jeg vil ha det i en side. Gå på hjemmesiden min og sjekk. Da fatter dere hva jeg mener. Trykk på linkene. *emnefelt rettet til noe mer beskrivende* Endret 4. juli 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) <a href="#" target="_blank">Tekst</a> Prøv den Edit: Jeg vil anbefale deg å bruke et include system. Endret 4. juli 2005 av BaX Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 brudd på tre-ords-regelen. riktig er Stort hjemmesideproblem. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) brudd på tre-ords-regelen. er det vel ikke. "Stort Hjemmeside Problem! :S" er 3 ord + 1 smilie ... Nå må folk slutte å være sånn liksom moderatorer. ontopic: slik jeg forstod det bruker du frames? da gjør du slik: <a href="#" target="NavnPåFrame">Link</a> Endret 4. juli 2005 av Zevz0r Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Altså, alle som poster her har vel så og si hjemmesideproblemer. Skal alle trådene heter OMG!! ROFL!! JEG HAR TRØBBL! Nei. Dessuten så bør ikke smileys være med i topic. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 er du moderator så retter du opp i feilene, er du ikke det kan du holde kjeft og bruke reportknappen. En veldig grei regel synes jeg =) Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Er du ikke moderator eller admin, har du ikke et nick som det står Admin i. En dobbel så god regel mener jeg =) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Han burde selfølgelig heller sagt hva problemet var i tittelen. Men det er moderatorene som skal se ned på sånt. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Rettet emnefeltet slik at det bedre beskriver problemet. Trådstarter bes huske på å lage ett bedre emnefelt til neste gang han starter en tråd. Til dere andre: Vennligst bruk "Rapporterknappen" i stedet for å fylle tråden med innlegg om regelbrudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå