Pluggen Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hei igjen... Trenger litt hjelp til å finne ut hvordan styling jeg skal ha på Ascona'en min, men siden det ikke er styling til denne, så vil jeg trikse meg til litt... Tenkte BMW E30 baklykter da de ikke er _altfor_ ulike i fasongen... Trenger hjelp til å finne ut hva slags lykter Noen som har noen steder det er å få tak i, evt med bilder? Har sett på sorte og røde, men er åpen for andre alternativer Bakfangerene skrudde jeg av for en stund siden, og de skal ALDRI på igjen (mer sexy uten gitt ) Tenkte jeg skal bygge det ned men følge gamle formene Videre tips mottas med stor takk Mvh Pluggen Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 senking og frontleppe er alt som trengs på en så nydelig bil! :D Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Skal bygge den ned bak som nevnt over, lage kanalskjørt, og bygge meg en fin frontleppe Noen som har tips, så sleng de ut da vel Takk for kompliment forresten Endret 7. juli 2005 av Pluggen Lenke til kommentar
eab Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 (endret) Hvis man absolutt skal forandre/style så er jeg litt svak for 400 asconaene Endret 7. juli 2005 av Ezekiel Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Dette er en 4dørs sedan da, så er vel ikke så greit å mekke til 400 av den...? I så fall, noen tips om hvor dette er å få tak i ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå