Pysj Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Etterforsker gal frosk Den gale frosken, eller Crazy Frog som den også heter, har terrorisert mobilverdenen i ukesvis. Nå er i tillegg det lille dyret under etterforskning av myndighetene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Mobileiere i Norge kan imidlertid ta det med ro, siden det hittil ikke er påvist at noen nedlasting av Crazy Frog-ringetonen fører til noen abonnementsregistrering her til lands. Mener da å huske at de norske reklamene på MTV, TVN, etc har liten, tettpakket tekst om abonnementsbetingelser. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Det står jo at man betaler 'per month' i reklamene som går på MTV ihvertfall. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Det står jo at man betaler 'per month' i reklamene som går på MTV ihvertfall. Jepp, er vist mange frustrerte mødre som har klaget over dette, da barnet har "bundet" seg til dette. Synes egentlig at det er helt latterlig å ta månedbetaling for noe sånt som ringetoner/logoer osv Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Joda, men innbringende. Folk gidder sjelden å stoppe de greine, eller er uvitende om at de har en betalingstjensete gående. Men så lenge det informers at man melder seg på noe har de som klager en svært dårlig sak. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Takke meg til å bruke originale ringetonar på telefonen... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Huff. Håper det blir slutt på disse Jamba-greiene snart. Er det ikke den stygge frosken som vises (og høres), så er det etterforskning fordi folk ikke har lest nøye nok at de binder seg før de bestiller. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Argh, burde vært en lov mot at tekst i størrelse 0,5 vises i bare et par sekunder på slutten av reklamen... [..] only 30 NOKper month for 5 ringtones, logoes and wallpapers [..] Endret 4. juli 2005 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 MTV har slik abonnoment dritt.. Fikk det etter å bestillt den irriterende ringetonen som bare varte 20sec Lenke til kommentar
Phantom80 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Hvorfor finnes det folk som kjøper ringetoner? Man kan da lage de hjemme, enten ved hjelp av en sync-stasjon bluetooth eller ir.. Finnes mange programmer man kan bruke for å lage dette. Og da kan du ha sangene eller lydene du selv lager eller har på cd Hvis noen lurer på hvordan dette gjøres eller ønsker hjelp til dette, så mail meg. Jeg kan lage ringelyde til deg og sende den på mail Endret 4. juli 2005 av Phantom80 Lenke til kommentar
alfern Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Dere kan være glad dere er i Norge og ser reklamen bare 1 eller 2 ganger i halvtimen. Her (Irland) vises den 2-3 ganger i hver reklamepause på stort sett alle kanaler hvert 10. minutt. Er til å bli sprø av. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Kunne det Phantom80, men jeg var så dum at jeg kjøpe den, fordi den var kul, og nå har jeg lastet den ned ifra nettet, så jeg har betalt nok for å laste den ned opptil flere ganger Endret 4. juli 2005 av Birger_Nord Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Gjør som jeg gjør: Fyr opp ett program du kan klippe og redigere musikk i (Bruker Cubase SX) Sett inn den må3'en du vil ha som ringetone Klipp ut den delen av sangen du vil ha som ringetone Lagre som mp3 Send til telefon via Bluetooth/IR eller last den opp på en webserver å hent den med wap fra telefonen.. Resultat: En stykk gratis ringetone! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg