Pålny Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 last ned quicktime pro,så kan dere se film på Ipod photo link Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Har DU testet det? Kult om det går! edit: jeg prøver det nå Endret 4. juli 2005 av smurfen6506 Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 gikk det???...har ikke prøvd.. Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 gikk det???...har ikke prøvd.. nettopp begynt, snart ferdig! Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 gikk bra her! bra bilde og alt! Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Noen som har tips til noen bra kort filmer uten lyd?(eller med lyd men lyden har ikke så mye så si) Lenke til kommentar
Mrlarseirik Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Du kan spille mp3 sammen med bilde som blir film! (alt står på siden han kisen linket til!) Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 (endret) finnes det gratis versjon av quicktime pro? har ikke det! gidder ivertfall ikke å betale for det! Endret 6. juli 2005 av Pålny Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Angående gratis QuickTime Pro, så er vel hele poenget med å ha en Pro-versjon at de som betaler for programmet skal få noe mer tilbake enn de som bruker gratisversjonen. Det du tenkte på var kanskje et alternativ til QuickTime Pro? For øvrig virker det, etter litt skumlesing, ikke som om QuickTime Pro er et krav, hvilket som helst program som kan eksportere en film som enkeltrammer burde virke godt nok (jeg vet ikke om noen slike programmer, med unntak av QuickTime Pro). Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 22. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2005 Må jeg snurre på Click-weele når jeg skal se på Film?(slik at bildene bytter? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Ja, jeg tror nok det. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Ja, jeg tror nok det. 5047993[/snapback] ... og der forsvant poenget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå