Theoneask Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Eg har hatt ein del problem med å fjerne spyware på eine pcen her. Eg bruker programma: ad-aware SE personal, spybot, ms antispyware. Eg har no og prøvd mypctuneup programmet for å fjerne sånn reklame pop-ups. Men har eit problem til som dåke kan sjå på bildet. Veit noken korleis eg kan få fjerna det? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Kvitt deg med "MyPCTuneUp" med en gang. Det som påstås å være gunstig for maskinen din er i virkeligheten et svært suspekt produkt tilknyttet et kaos av reklame/spyware/skjulte bestanddeler. Google it. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 ok, takk for tipset. ja, har tenkt på å google det men problemet er at eg ikkje veit kva det heiter liksom. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Du nevnte det jo - MyPCTuneUp. Du tror det er et program som fikser ting. Det er også spyware: http://forums.pcper.com/showthread.php?t=390610 Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 ja, det brukte eg tidlegare i dag. Men den plagsomme toolbaren har vore der lenge. Er den eg lurer på korleis eg får fekk.. Eg satser på at ad-aware, ms antispyware og spybot greier å fjerne diverse ting som mypctuneup kan ha gjort. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Post en HijackThis-logg. (sig). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå