bureaucrator Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Hva er det som gjør OCZs Platinum bedre.Er ikke dette noe å satse på hvis man skal overklokke pcen? Hvia ja er ikke det noe jeg har tenkt å gjøre. Dette må du nesten tyde for meg... Nei fikk høre at OCZs Platinum minne ikke gir så mye forskjellig fra vanlig minne. Den eneste forskjellen er på spill eller dersom man overklokker pcen så kan man få mer glede av den? Mulig jeg misforstod det. Hvis du ikke skal overklokke, er det ikke noe vits i å kjøpe det. Jeg trodde du skulle overklokke... Sorry. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Du det hovedkortet du foreslår det er kun 1ghz buss hastighet. Fant dette som er på 2ghz, velger jeg det i stedet og kjøper zalman kjøler for 350 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305190&CKS=PCW sparer jeg litt penger også. Skal du overklokke eller ikke? Hvilken nytte har du av høyere busshastighet hvis du ikke skal overklokke? Dessuten, er dette med 2Ghz busshastighet riktig? Folkens? Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Du det hovedkortet du foreslår det er kun 1ghz buss hastighet. Fant dette som er på 2ghz, velger jeg det i stedet og kjøper zalman kjøler for 350 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305190&CKS=PCW sparer jeg litt penger også. Skal du overklokke eller ikke? Hvilken nytte har du av høyere busshastighet hvis du ikke skal overklokke? Dessuten, er dette med 2Ghz busshastighet riktig? Folkens? Neida ingen planer om å overklokke. Bare en kollega som anbefalte den med 2ghz fremfor 1ghz, da han mente det var bedre å ha 2 fremfor 1ghz:) Men da går vi for den uten vifte:) Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Ok. Det er en tråd om Asus SLI-hovedkortet her, som du kan finne svar på det meste angående hovedkortet ditt, hvis det skulle være noe. Lykek til Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 6. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2005 Ok. Det er en tråd om Asus SLI-hovedkortet her, som du kan finne svar på det meste angående hovedkortet ditt, hvis det skulle være noe. Lykek til Tuusen takk bureaucrator Du har vært til stor hjelp Får bare håper jeg får skrapt samme penger til å kjøpe denne flotte pcen. Gidder ikke betale komplett for å sette den sammen for meg. Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 7. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2005 Hvordan ser dette ut. Vil disse komponentene funger bra sammen? http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...1C-F96B3C9D5675 Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Jada, kjempefint. Tror nok også det er lurt at du har oppgradert prosessoren litt, i og med at du ikke har tenkt å overklokke. Nå står prosessoren mer i stil med skjermkortet, for å si det slik. Dette systemet vil holde svært lenge. Men nå må du ikke bare være inne i sommer da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå