Treblad Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Kom inn på førstevalget - almenn. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Nå har jeg allerede gått to år på vgs, men jeg kan vel få låv til å meddele hvor jeg kom inn fordeom?! Sola, VK2, Allmenn Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 kom inn på elektro - kvadraturen skolesenter Andre valget Står på venteliste på media og kommunikasjon. 21 og 15 plass (forskjellige skoler) Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 kom inn på elektro - kvadraturen skolesenterAndre valget Står på venteliste på media og kommunikasjon. 21 og 15 plass (forskjellige skoler) Da regner jeg med at du kommer inn. Da jeg skulle inn på vgs første året, stod også jeg på venteliste, som nr. 11. Kom inn glatt, så tror du kan belage deg på Medier & Kommunikasjon til høsten Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Kom på Etterstad Elektro (1.valg) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 har kommet inn på gk mekanisk i selbu og tilbudt venteplass på alle de andre jeg søkte på, men jeg sliter litt med å finne leilighet da :S Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Kom inn på almenn i Reisa Nordreisa VGS. Fikk sms hos vigo idag EDIT : Var første valg. Endret 12. juli 2005 av b0berg Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Kom inn på allmenn. Men jeg står på venteliste på allmennfag en annen skole, men ser at jeg ikke får ventelistenummer, kan jeg allikevel komme inn? Er nummer 51 i køa til Media og Kommunikasjon. (4.7 snitt var ikke nok) Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Kom inn på førstevalget mitt, GK Allmenn på Kongsbakken i Tromsø. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 kom inn på 2'valget mitt. mekk. står på venting på 1'valget elektro. men det står ikke hvilken plass?.. betyr dette at jeg er så langt baki der at det ikke er vits å skrive hvilken plass?? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Kom inn på førstevalget mitt, GK Allmenn på Kongsbakken i Tromsø. Det gjorde jeg og! Wee Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Kom på Etterstad Elektro (1.valg) Jeg har gått på etterstad 2 år (mekanikk), og alt jeg kan si: JEG ELSKER DEN SKOLEN!!!! Det er 0-toleranse på bråk lærerene kan utrolig mye og er oftest greie. folka der er oftest greie. Prix er 50meter unna. eneste negative med skolen som jeg kommer på, er at den er gammal og at det ikke alltid har det mest moderne av utstyr. Hvis jeg kunne valgt det selv, ville jeg gått der i 2år til. Endret 12. juli 2005 av King_mephisto Lenke til kommentar
nord Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 kom meg inn på Elektro, Bardufoss Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Kom inn på førstevalget mitt, GK Allmenn på Kongsbakken i Tromsø. Det gjorde jeg og! Wee Kanskje vi blir classmates Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 kom meg inn på Elektro, Bardufoss jeg hadde det som førstevalget.. på bardufoss.. men jeg står på venting som nr.3.. har jeg noen sjangs for å komme inn?... komm inn på andre valget mekaninker. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 GK MEDIER OG KOMMUNIKASJON BJERKE VIDEREGÅENDE SKOLE Tilbud opplæring/skoleplass Jeg er glad i dag. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 kom inn på elektro - kvadraturen skolesenterAndre valget Står på venteliste på media og kommunikasjon. 21 og 15 plass (forskjellige skoler) Da regner jeg med at du kommer inn. Da jeg skulle inn på vgs første året, stod også jeg på venteliste, som nr. 11. Kom inn glatt, så tror du kan belage deg på Medier & Kommunikasjon til høsten En venn av meg sto som nr 2 på lista i fjor, å han fikk vite det to dager før han begynte at han kom inn, så tror nok ikke det er altfor stor sjangse nei. Er egentlig fornøyd med elektro jeg Lenke til kommentar
DarkShadawg Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Kom inn på første valget mitt! Stovner GK allmen. Noen andre som skal dit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå