cky Skrevet 27. juli 2002 Del Skrevet 27. juli 2002 Du har ikke for lite ram. 256 fungerer helt ok i XP. (Har selv kjørt min gamle P3-1000MHz med 256MB Ram lenge, det går helt flott). Jeg tipper problmemet er at du har virus. Gå til http://www.antivirus.com og ta "free tools" (o.l.) og velg scan. Akkseptere pluginen og den vil scanne harddisken din - gratis. Jeg tipper du har klez viruset, symptomene til det er akkurat slik du beskriver. Lenke til kommentar
engkje Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Har også fått en del heng etter de siste sikkerhetsoppdateringene i XP!!! Noen som har det samme intrykket?? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Quote: engkje skrev (2002-07-29 21:07):Har også fått en del heng etter de siste sikkerhetsoppdateringene i XP!!! Noen som har det samme intrykket?? Nei ikke hos meg er stabilt som et fjell. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Rock solid Er i det hele tatt mektig imponert over XP. Har aldri hatt et MS OS med så lite problemer. En blåskjerm siden installasjon for snart et år siden. Lenke til kommentar
zOu|_ Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 formater du:) Så innstallerer du antivirus på den nye innstallen. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Har hatt lignende problemer selv, på en amd-maskin. Løsninga var å tweake Windows XP. Og nå fungerer alt knirkefritt. Foreslår at du tar en titt på linken nedenfor, mye nyttig der. http://www.tweaktown.com/document.php?dTyp...dId=324&dPage=1 Og Norton antivirus fungerer utmerket. Har aldri opplevd noen problemer what so ever. Men så er det programmet også up to date, en fordel med å ha orginal- og registert vare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå