abene Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ny versjon av Baseline Security Analyzer Microsoft har sluppet programmet MBSA 2.0 som er tenkt for administratorer som ønsker å finne ut om Windows er feilkonfigurert sikkerhetsmessig sett. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Er det trolig at det vil komme på andre språk også? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Tviler at den vil komme på andre språk hvis ikke forrige versjon blir gitt ut på andre språk. For min del er det greit med engelsk ettersom jeg er passiv motstander av norsk og spesielt nynorsk. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 ... jeg er passiv motstander av norsk og spesielt nynorsk. Passiv motstander av norsk? Kan du ikke starte en tråd på det et sted. Seriøst. Tror det kunne blitt en artig diskusjon. Som sagt, ikke spydig ment Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ok, den er grei, skal få laget en. Lenke til kommentar
G Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Gjør programmet en god jobb? Det er vel gratis? (Når dere skriver 2000, XP og Server 2003 så tror jeg dere mener 2000 Prof. og XP Home og Prof., stemmer det (og ikke server utgavene) ? ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå