Gå til innhold

Roskilde Festival 2005

Anbefalte innlegg

Var det noen som så Merzbow/Patton (Maldoror)? Syntes navnet så kjent ut før jeg kom på at jeg hadde faktisk lest om et samarbeid mellom disse to eminente herrene.

Veldig artige greier faktisk. Hadde eg hatt ørepropper skulle eg ha vore der heile konserten.

Konsertane eg såg eller var innom i år var:

Flogging Molly

Velvet Revolver

Sonic Youth

Kent

Mastodon

Enslaved

Sunn O)))

Snoop Dogg (ufrivillig :blush: )

Isis

Audioslave

Black Sabbath

Maldoror

Fantômas

Röyksopp

Patton/Rahzel

Skambankt

Søndagen er veldig uklar, men eg trur at eg ihvertfall var innom Bloc Party og ...And You Will Know Us By The Trail of Dead og eg veit at eg var på Kaada/PAtton. =P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mine favoritter innfridde; Sonic Youth, Audioslave, Foo Fighters og Black Sabbath spillte utrolig bra, ren ekstase. Det eneste jeg savnet for å gjøre festivalen fullkommen var å høre Sven Ingvars i bakrus kl.06.00 siste festivaldag.

Sven Ingvars ROCKS!!!

Lenke til kommentar
Veldig artige greier faktisk. Hadde eg hatt ørepropper skulle eg ha vore der heile konserten.

Sikkert ikke bare behagelig for trommehinnene :] Hva slags rolle spilte Patton i dette forresten, agerte han støymaker?

Han tok betydningen av støy over i ein ny dimensjon.

:p

Lenke til kommentar
Ingen som fikk med seg John Digweed? En av tidenes mest geniale dj's!

Tja, jeg synes den ble litt kjedelig. Han kjørte jo på fryktelig hard house, mens jeg hadde håpet på litt mer i " Northern Exposure"-stilen. Carl Cox kjørte også veldig hardt, så ingen av de "konsertene" var veldig spennende å høre på, så det ble mer som en god tur ut på byen.

Armand van Helden derimot var virkelig leken og mixet inn mange gode klassikere fra pop/rock-genren. Se anmeldelsen.

-Kisp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...