ddahlez Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja , Enkel -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: Ikke nødvendig -WAP:Ja -Kalkulator: Ja -JAVA: Ja -Email klient: Ikke nødvendig -Spill: Ikke nødvendig Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: -Vekt: 120 gram? -Antenne: Det samme -"Støt/sprut/støv-sikker": nei Skjerm: Farge-/ikke fargeskjerm. -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm. Ikke mindre enn 6230i hvertfall -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 0 og 5000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): nei Diverse: -Merke: Alt annet enn Samsung -Kamera: Ja -Videokamera: Ja -Symbian: Det samme -Triband: Ikke nødvendig -Infrarød port: Tja -Blåtann (Bluetooth): Tja, må være enten Ir eller bluetooth -Minne: Nok -Minnekort?: Ikke nødvendig -Polyfoniske ringetoner: Ikke nødvendig -MP3: Ikke nødvendig -Radio: Ikke nødvendig -3g(UMTS): Trenger det ikke -Wlan: Nei - Mulighet for GPS: Nei -Batterilevetid: Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Skriver en del meldinger, ringer ikke så mye. Bruker ganske ofte kamera, og sender litt mms. Men for det meste sms. Er åpen for alt, uten om Samsung, som jeg nettopp har hatt. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Du trenger ikke oss for å si deg det! ser her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå