Lord_Linus Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Tenkte kanskje at hvis det kommer et 7800GT, så er det i agp verjson av 7800GTX, her representeren x'en i pci xpress? Noen som skjønte den? Tipper Dahle skjønte den. Endret 4. juli 2005 av Lord_Linus Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 ja det kan lett bli forvirring mellom GT og GTX spesielt jeg kommer sikkert til å blande de sammen selv.... akkurat som Celeron og Centrino, skjønner ikke at de har så likt navn på den dårligste og den beste serien sin med laptop prosessorer. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 akkurat som Celeron og Centrino, skjønner ikke at de har så likt navn på den dårligste og den beste serien sin med laptop prosessorer. Sorry for OT, men Centrino er ikke en prosessor. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 prossesor teknologi da... men de markedsfører den jo som "bærbar med centrino teknologi eller noe.... du skjønner sikkert hvor jeg sikter hen Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Noen som har kjøpt en Celeron i det siste? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 prossesor teknologi da... men de markedsfører den jo som "bærbar med centrino teknologi eller noe.... du skjønner sikkert hvor jeg sikter hen Uff, dette sporer av. Men 'Centrino' er en 'pakke' med Intel Pentium-M prosessor, I915 Express eller I855 brikkesett og PRO/Wirless nettverkskort. Umulig å forvelske med 'Celeron' når man er på prosessorjakt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Ja, det sporer dessverre litt av, men rett skal være rett. Litt dumt om folk forveklser Centrino med Celeron eller prosessor, eller for den saks skyld: Skiltet med 1001 km til kirkenes med fartsgrense (km/t). Det blir så mange unødvendige missforståelser hvis slike begreper skal brukes om hverandre. Derfor synes jeg det er viktig å holde tunga rett i munnen når man skriver. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Ok sorry da. var sikker på at Centrino var navnet på Pentium M jeg da. heh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå