TST Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 I januar ble det kjent at Orkla Media kjøpte seg inn på eiersiden i Hardware Online AS, som blant annet utgir Gamer.no. Nå har medieselskapet kjøpt de resterende aksjene og står dermed som heleier av forlaget. Les mer Lenke til kommentar
brd Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 håper dei ikkje kødder med forumet Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Det kan bli spennende å se utviklingen av dette. Det hele kan gå veldig bra. Det hele kan også gå veldig dårlig, noe som ville vært synd for noe så bra som hw nettverket tross alt er. Orkla har en plan med det meste, så regn med at Orkla har en plan med hw.no også. Ingen bruker penger på noe de ikke har planer med. Tiden vil vise om det er en fordel for brukere, eller om det er mer Orkla som får mest utbytte av dette. Jeg må dessverre si at jeg heller til det siste, men så er jeg kanskje skeptiker også da. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hvem er det som eier forumet? Går avtalen på at de eier forumet også? Er litt redd for at Orkla kanskje ikke vil ta vare på de "verdiene" sidene har og gjøre store forandringer som vi faste brukere vil mislike... TSP *skeptiker* Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 hehe, topic høres ut som om HW har blitt "eid" av Orkla i CS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg