Gå til innhold

Kjøper resten av Hardware Online AS

Anbefalte innlegg

Nøyaktig hvilke tjenester vil være mulige etter at Orkla Media kjøpte Hardware Online AS? Hvorfor blir de bedre? Er det noen spesiell grunn til at de blir bedre med Orkla Media som eier?

Jeg har ingen konkrete ting å peke på enda, da jeg selv ikke fikk vite om dette før fredag 1. Men vi har et møte med teknisk avdeling hos en av de andre sitene til Orkla Media allerede i dag, så vi skal prøve å komme i gang så fort som mulig med videre samarbeid.

Vi ønsker å integrere flere av våre tjenester etterhvert, slik at vi får utnyttet utviklingsressursene våre på en bedre måte. Istedenfor å sitte og drifte og utvikle hver for oss er det helt sikkert mange ting vi kan tjene på å samarbeide på, og på den måten få overskudd til å utvikle fler og bedre tjenester.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva jeg skal tro. Noen snakker om Carlsberg i denne tråden. Hvis Orkla solgte Carlsberg slik det hevdes, så kan vel det samme skje med HW.no, etter det er blitt mer verdt. Hadde gjerne vært bedre om de ikke eide 100 prosent. :hmm:

Det har vært nevnt tidligere: Digg hvis oss brukere kunne eid noen aksjeposter i HW.no !! :roll:

Det er mange som har blitt glad i å besøke HW.no etterhvert. Vil tro Orkla vil tape på å gjøre noen av disse misfornøyde med tjenesten. Får jo håpe at forumet ikke forsøples av reklame. :)

Reklame kan fremtre som søppel for brukerne. Slik det er nå er det jo en del målrettet reklame som også fanger interesse av og til. Overdrevne animasjoner i reklame er fy, fy.

Holder stadig øyne og ører åpne for bedre kontroll med reklame i nettleseren. Vi har jo så mange kanaler å passe på: Javascript, Flash, Quicktime, vanlige bilder med tilhørende link (som attpåtil setter cookies), med mer (det kan fort komme nye uunnværlige saker). Popups er ekkelt og unødvendig. Det forblir kanskje en varig kamp mellom bruker og reklameselskap. :(

Håper at Firefox fortsetter den gode trenden de følger for tiden, og at vi brukere får bedre kontroll på innstillinger i nettleseren.

Lenke til kommentar
Vet ikke hva jeg skal tro. Noen snakker om Carlsberg i denne tråden. Hvis Orkla solgte Carlsberg slik det hevdes, så kan vel det samme skje med HW.no, etter det er blitt mer verdt. Hadde gjerne vært bedre om de ikke eide 100 prosent. :hmm:
Orkla som eier 40 prosent i Carlsberg Breweries er uenig med den andre store eieren, Carlsberg AS, om hvordan de skal møte framtiden. Det dreier seg om hvilke ambisjoner og holdninger som selskapet skal operere etter i framtiden som har skapt splid mellom de to gigantene.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/02/19/391338.html

Carlberg-salget ble altså gjort ut i fra helt andre forutsetninger.

Endret av tigerdip
Lenke til kommentar

Beste reklamen jeg vet er prisguide handlevogna. Alle webshoppene burde passe på å oppdatere den med tilbud ol. Kanskje også inkludere frakt (og da også regne om det blir billigere/ lettere å få tak i ting, om du bestiller fra 2 plasser). Har kjøpt mange ting pga. prisguiden, mye mer enn ved reklamene. Legg enda mer vekt på dette fantastiske verktøyet. Er det dere som har utviklet den alene?

Lenke til kommentar

Gratulerer med avtalen og lykke til videre.

Jeg har selv arbeidet 3 år med innholdsutvikling av Barbara.no og det er på tide å optimalisere driften med eksternalisert kapital (immateriell og materiell).

Vel, vi ses en gang i fremtiden!

Beste ønsker

Nasir Iftikhar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...